سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور:

اجازه تجاوز دشمن را به ایران اسلامی نمی دهیم

جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: اجازه خشونت و تجاوز دشمن را به ایران اسلامی نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستصعفین کشور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان در اولین روز هفته دفاع مقدس گفت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برای اولین بار قدرت های استکباری شرق و غرب متحد شدن و در مقابل انقلاب اسلامی ما سر کشیدند و برای سرنگونی اسلامی ما تمام تلاش خود را کردند.

او افزود : با این وجود مردم ما  ایستادند و انقلاب خود را حفط کردند و پشت امام خود ایستاد و اکنون  آماده ایم در رکاب فرمانده کل قوا دفاع کنیم.

سردار سپهر ادامه داد: شهدا دفاع مقدس با خون خودشان صاحب اصلی عزت و افتخار در تاریخ دفاع هستند و حاصل زحمات آنان است به ما درس مقاومت ایستادگی آمده اند.

جانشین سازمان بسیج مستصعفین کشور  اظهار کرد: حضرت امام روح الله به ما درس ایستادگی مقاومت و استکبارستیزی آموختند و در آخرین پیامشان به رزمندگان در لحظات دفاع مقدس در زمان آتش بس دادند .

او با بیان اینکه  در  دوران دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیده شد  و  استخوانهای پوسیده استعمارگران را به هم ریختیم و این ملت چهره زیاده خواهان را رسوا کرد  ادامه داد:  امروز بعد از ۳۹ سال جمع شدیم به رهبر بگوئیم ما تا آخر ایستاده ایم و دفاع از اسلام قرآن و مرز بوم همیشه پا برجا خواهد بود .

سردارگفت: با اشاره به اینکه ما آمده ایم در رکاب رهبر و ولی باشیم ما در رکاب رهبر در دفاع جبهه فرهنگی اجتماعی و اقتصادی آماده این و منسجم تر از گذشته انجام وظیفه می کنیم.

این مراسم در بیرجند با حضور یگان‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح در بلوار پیامبر اعظم غربی، پایین‌تر از میدان نماز بیرجند آغاز شده است.

در سایر شهرستان‌ها نیز مراسم رژه نیرو‌های مسلح در حال برگزاریست.

امسال بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ عنوان ویژه برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ط ا

مراسم رژه نیرو‌های مسلح در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.