سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل انصارالله یمن: حملات بعدی به متجاوزان شدیدتر و مرگبارتر خواهد بود

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب یمن، هشدار داد: برای هدف قرار دادن دشمن خط قرمزی نمی‌شناسیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، به مناسبت پنجمین سالروز پیروزی انقلاب این کشور، هشدار داد: برای هدف قرار دادن دشمن خط قرمزی را نمی‌شناسیم.

او افزود: در صورتی که حملات و تجاوزگری‌ها علیه ملت یمن ادامه پیدا کند، پاسخ یمنی‌ها در آینده شدیدتر و مرگبارتر خواهد بود.

بدرالدین همچنین گفت در صورتی که حملات علیه یمن و محاصره این کشور پایان یابد، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور نیز حملات موشکی و پهپادی خود را علیه متجاوزان متوقف خواهند کرد.

دبیرکل انصارالله یمن همچنین تاکید کرد بزرگترین دستاورد انقلاب ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۴، رهایی یمنی‌ها از قیمومیت خارجی و بازیابی استقلال، حاکمیت و آزادی برای ملت یمن بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
یاعلی.همیشه.بر.سر.زیان.ماست. مرگ.بر.اسرائیل. ال.سعود
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
من اصلا سیاسی و مذهبی نیستم ولی به شدت موافقم یمن ریاض رو بمباران کنه.بزن من پشتتم
رضا
۱۰:۲۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
جناب سیدعبدالملک بدرالدین حوثی عزیز روحی فدا: چرا؟؟ اینهمه تعلل و چرا؟؟ اینهمه تعارفات سیاسی و حرکات کند و لاکپشت گونه..... چرا؟؟ اینهمه خزنده و آرام عملیات میکنید؟؟ آیا عربستان با ائتلاف کنندگان عرب جاهل علیه ملت شهیدپرور یمن محاصره تمام عیار براه نیانداختند؟؟
آیا ملت شهید پرور یمن را با محاصره داروئی و غذائی و بمباران شبانه روزی تحت شدیدترین تلفات انسانی قرار ندادند؟؟
تاسیسات آب شیرین کن و تاسیسات برق عربستان را بمباران و منهدم نمیکنید تا مردم ناراضی و کسانیکه از قوم و یا طایفه و یا قبیله آنان توسط محمدبن سلمان و سلمان بن عبدالعزیز خویشان و اقوامشان یا اعدام شده اند و یا زندانی شده اند..... قیام کنند و همچون بمب های ساعتی متحرک ارکان و پایه های کاخ ستم سفاکان شیرده آمریکائی را ویران کنند با عنایت به حملات بی امان شما از طرف مرزها و با پیشروی به عمق خاک عربستان و امارات و همزمان با ایجاد موج سونامی نارضایتی عمومی و آتش خشم توده ملت اکثراً ناراضی خانواده های اعدام شدگان و زندانیان سیاسی در زندانهای مخوف...... شما در عرض فقط چند روز خواهید توانست تا تصاحب حرمین شرفین مکه و مدینه پیشروی کنید و لوای قیام مهدی موعود را بر فراز مناره های مدینه و مکه به اهتزاز در آورید و جهان اسلام را از شر وهابیت سلفی خلاص کرده و پرده داری کعبه را به شیعیان جهان برگردانید و قیام عاشورا را تداعی کنید که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاء و راهپیمائی اربعین حسینی را از حرم تا حرم کنید و جهانی نمائید یعنی: از کعبه تا مدینه تا کربلا و نجف و کاظمین و سامرا و حرم زینب(س) و اتحاد امت اسلامی عربستان و عراق وشامات را زنده و جهانی کنید و طلیعه داران تشکیل حکومت جهانی امت اسلامی و اتحاد و وحدت شیعه و سنی و مسیحیان شوید تا مقدمه آزادی قدس شریف که کانون ادیان الهی و متعلق به تمام ادیان و قبله اول مسلمانان جهان است را کلید بزنید خداوند شما را یدالله و سیف الله قرار داده تا از طلیعه داران تشکیل حکومت امت واحدة اسلامی تحت لوای حکومت جهانی مهدی موعود(عج) باشید پس بنابراین قدر خودتان و خون شهداء عزیز یمنی را بدانید و ارج بنهید مادران امروز یمنی همانند زینب کبری(س) و مردان یمنی همچون مردان دشت کربلا هستند که مقابل تمام کافران دنیا( آمریکا و متحدان اروپائیش) همچون بنیانی مرصوص وصف به صف ایستاده اید پس چرا؟؟ در انهدام تاسیسات حیاتی دشمن دست دست میکنید؟ با آخرین حمله تمام بمبهای متحرک در عمق خاک عربستان را فعال کنید.....این خواهش عاجزانه تمام شیعیان جهان که نه بلکه تقاضای تمام مسلمین جهان از شماست چه شیعه چه سنی چه مسیحی به دلیل اینکه این حکام جاهل عرب کانون ادیان یعنی قدس شریف را به آمریکا و اسرائیل فروختند وخیانت کردند....................
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
خخخ نفست از جای گرم بلند میشه ،« نشستن و نظر دادن» با «تجهیزات ،نیرو ، صف آرایی دشمن و... در واقعیت و میدان جنگ » از زمین تا آسمون فرق داره
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
پس چرااین حملات رابه پای ایران می نویسند؟!؟
ناشناس
۰۹:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
نصر من الله و فتح قریب
ناشناس
۰۸:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
انا فتحنا لک فتحا مبینا
به رشادت ها و برکت جنگ بدر انشاالله مجاهدین یمانی بر دشمنان تکفیری پیروز گردند
ناشناس
۱۰:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
ان شاءالله
ناشناس
۰۸:۲۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
زنده باد یمن مقاوم
ناشناس
۰۸:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
ایول ایوله ایول. حاجی تاج سره ایول. دمتون گرم پدر ال سعود رو دربیارید.
ناشناس
۰۷:۲۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام. به نظر من آب شیرین کن های مردم عربستان نقطه ضعفی است که به احتمال زیاد در دست آمریکا است و این آمریکاست که به آنجا حمله خواهد کرد. به نظر من مردم عربستان به صورت تلویحی به ایران می خواهند بگویند که شما قبل از ادعای تامین تسلیحات نظامی ما، آب ما را در یابید. به نظر من ایران باید سازوکاری درست کند که به محض اینکه آمریکا این مخازن آب شیرین کن سعودی ها را زد, ایران سریعا آب مردم عربستان را تامین کند. اگر ایران این کار را انجام دهد مطمئنا مردم عربستان بر ضد آمریکا قیام می کنند. همچنین باید بدانیم که عربستان نفت می فروشد و در قبالش غذا می خرد. باید برای تامین مواد غذایی مردم عربستان در هنگام قیامشان ضد آمریکا انبارهای مواد غذایی مان پر باشد. همچنین این موضوعات در مورد سایر کشورهای در سیطره آمریکا صادق است.
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
حالت خوش نیست ، آمریکا چرا باید گاو شیرده خودشو بزنه و دو دستی تقدیم ایرانش کنه
ناشناس
۰۷:۱۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
یاعلئ خدا باماست
ناشناس
۰۵:۲۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
کشورهای عربی باید یمنی را جدی بگیرند .هر کس دیگه باشه انتقام میگیرد .خدا قضاوت کند .مابین مظلوم و ظالم
ناشناس
۲۳:۵۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
حمله به تأسیسات عربستان، به سودآمریکا شد! این حمله باعث فروش تأسیسات وایجاداشتغال وفروش اسلحله بیش تر به عربستان شد، وعربستان باید هزینه ی زیادی رابه آمریکا بپردازد؟!
bm.سوق
۰۸:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
شاید باعث بیداری اعراب و مسلمین شود
ناشناس
۰۸:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
کجا به سودش شد
اتفاقا مشخص شد سامانه دفاعی که داده بود عربستان ، عمل نکرد و نتونست پهبادها رو بزنه و شکست خورد
مشخص شد تجهیزات نظامیش نمیتونه حمله یمن رو متوقف کنه
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
هر چه زودتر صادرات نفت عربستان صفر بشود جنگ زودتر تمام می شود.بزنید و تردید نکنید و ترس به دل راه ندهید که خدا با مومنان است.