سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهل و چهارمین سالگرد تاسیس ۱۱۵ در دشت آزادگان

همایش روز ملی اورژانس و چهل و چهارمین سالگرد تاسیس ۱۱۵ در کشور در شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایش روز ملی اورژانس و چهل و چهارمین سالگرد تاسیس ۱۱۵ در کشور با همکاری شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان دشت آزادگان برگزار شد

در این مراسم حمید سیلاوی فرماندار سوسنگرد، عفری فرماندار هویزه، محمدامین زرگر رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان، حکیم عطشانی مدیر شبکه دشت آزادگان و مری پور رییس شبکه بهداشت هویزه و تمامی مسئولان واحد‌های شبکه‌های هویزه و دشت آزادگان و نیز پرسنل فوریت‌ها ۲ شهرستان حضور داشتند.

در چهل و چهارمین سالگرد تاسیس ۱۱۵ در دشت آزادگان، حکیم عطشانی گفت: تکنسین‌های اورژانس با توجه به ماهیت کاریشان در ایام تعطیلات و شیفت‌های ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی هستند و کمتر در کنار خانواده حضور دارند.

حمید سیلاوی فرماندار سوسنگرد در سخنرانی خود در این مراسم گفت: کاهش مرگ و میر در صحنه تصادف و حین انتقال و در ایام راهپیمایی اربعین حسینی و حتی داخل بیمارستان‌ها نشان از افزایش توانمندی اورژانس و در نتیجه باعث افزایش رضایتمندی از اورژانس ۱۱۵ شده است.

محمدامین زرگر مسئول مدیریت و حوادث استان خوزستان بیان داشت: یکی از گام‌هایی که در سازمان اورژانس باید برداشته شود، حضور به موقع و اخلاق مداری بر بالین مصدومان و بیماران است و اخلاق مداری در ارائه خدمات به رضایت مردم و خدا منجر می‌شود.

او با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که شغلی به ما عنایت کرده که می‌توانیم به نجات انسان‌ها کمک کنیم، اظهار کرد: نمی‌توانیم بر روی اعتماد عمومی مردم به اورزانس قیمت بگذاریم و اجر این قشر خدوم را خدا خواهد داد.

انتهای پیام/گ

سالگرد تاسیس ۱۱۵ برگزار شد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.