سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باصفا: امیدوارم مشکلات پارس جنوبی برطرف شود/ استقلال برنده دربی خواهد بود

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان مشکلات چندین ساله پارس جنوبی برطرف شود.

ایمان باصفا، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌ و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بازی دیروز تیمش مقابل سایپا تهران اظهار داشت: این بازی منجر به اولین برد فصل مان شد که با اولین پیروزی خانگی ما همراه بود. هواداران جم، سنگ تمام گذاشتند و تیم پارس جنوبی، تیمی دوست داشتنی است. اولین دلیل این موضوع هم هواداران این تیم هستند و خدا را شکر که توانستیم آن‌ها را شاد کنیم و جواب زحمت آن‌ها را بدهیم. ما از هواداران انتظار حمایت داریم و آن‌ها نیز انتظار دارند که ما نتیجه خوب بگیریم. بازی دیروز، هم پرگل بود و هم تماشاگر پسند. این ۳ امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

نتیجه گرفتن تیم از بازی کردن من مهم‌تر است

او در مورد حضورش در پست بازیساز در تیم پارس جنوبی گفت: من به وسیله امیرقلعه نویی در پست بازیساز به فوتبال ایران معرفی شدم. خودم هم دوست دارم در این پست بازی کنم. چون سال‌های گذشته در پست هافبک دفاعی بازی کرده بودم، تصور می‌کردم که در این فصل هم در این پست بازی کنم. با توجه به حضور کاخا کاکاشویلی و مگنو باتیستا در این پست،   یک خط جلوتر بازی می‌کنم. افتخار می‌کنم که هم تیمی محمد نوری و رقیبی برای او هستم. امیدوارم هر اتفاقی که به نفع تیم است، رخ دهد. البته برای نتیجه گرفتن تیم اهمیت دارد و بازی کردن من، در درجه دوم قرار دارد به هر حال کمالوند هر جایی بخواهد، برای پارس جنوبی بازی می‌کنم.

امیدوارم مشکلات چندساله پارس جنوبی برطرف شود

باصفا در خصوص ابلاغیه جدید وزارت نفت که ۳ تیم نفتی لیگ را از دریافت کمک‌های مالی محروم کرده است و این موضوع با اعتراض هواداران این تیم‌ها همراه شده است، گفت: به عنوان یک بازیکن حرفه ای، من نباید به این موضوع ورود کنم، اما برای هوارادان، نتیجه گرفتن تیم مهم است. ما هم فوتبالیست هستیم و منبع درآمدمان از فوتبال است و شغل دیگری نداریم. البته ما هم همه مشکلات تیم را می‌دانستیم و با قبول این داستان‌ها به پارس جنوبی آمدیم. امیدوارم مسئولان و مدیران تیم به این موضوع رسیدگی کنند و مشکلات چندین ساله این تیم به پایان برسد.


بیشتر بخوانید: پارس جنوبی ۳ - سایپا ۲/ صادقی طعم اولین شکست را در جم چشید


استقلال برنده دربی خواهد بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شهرآورد این هفته تهران، بیان کرد: حتی ضعیف‌ترین استقلال و پرسپولیس هم در دربی برای نباختن وارد میدان می‌شوند و فکر می‌کنم این بازی تا حدودی گره بخورد. نمی‌توان از الآن پرسپولیس را برده دربی دانست. البته باتوجه به تعصبی که من دارم، فکر می‌کنم برنده بازی فردا، استقلال باشد.  

انتهای پیام/

اظهارات ایمان باصفا درخصوص تیم فوتبال پارس جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.