سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن خارجی پرسپولیس در شهرآورد ۹۰ نیمکت نشین است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال روی نیمکت سرخ‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرآورد ۹۰ پایتخت، فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۶ میان استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا با روحیه خوبی در ادامه مسابقات لیگ حاضر شوند.  

این مسابقه درحالی قرار است برگزار شود که استقلال با کسب ۲  امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و پرسپولیس با ۶ امتیاز ششم است.


بیشتر بخوانید: کالدورن دربی باز‌تر از استراماچونی


گابریل کالدرون در نظر دارد تا در این بازی از ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور و جونیور براندائو  استفاده کند و با این تفاسیر، بشار رسن ستاره عراقی سرخپوشان روی نیمکت قرار دارد.

این بازیکن که دچار مصدومیت جزیی شده بود، در دیدار با صنعت نفت آبادان از ابتدا بازی کرد، اما با بازگشت وحید امیری، او به نیمکت می‌رود تا در نیمه دوم و با صلاحدید کادرفنی بازی کند.

همچنین محمد انصاری نیز دیگر موثر کالدرون روی نیمکت محسوب می‌شود که در صورت عملکرد ضعیف نادری می‌تواند جای او را بگیرد. نادری مقابل صنعت نفت نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به بازی آمد.

فرشاد احمدزاده  و امید عالیشاه هم ۲ هافبک پرسپولیس هستند که روی نیمکت حضور دارند و در نیمه دوم با صلاحدید کالدرون می‌توانند به زمین بیایند.  

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: نحوه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.