سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال۱۴۰۰؛ ایستگاه پایانی راه‌آهن چابهار-زاهدان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با موافقت رهبری منابع مالی محور ریلی چابهار - زاهدان تامین و تا سال ۱۴۰۰ پروژه تکمیل می‌شود.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت:با موافقت رهبری منابع مالی محور ریلی چابهار - زاهدان تامین و تا سال ۱۴۰۰ پروژه تکمیل می‌شود.

منصور بیجار افزود‌: این پروژه در ۸ قطعه در حال اجراست که خطوط اصلی آن ۱۶۰ کیلومتر است و حدود ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر از ایستگاه‌های این طرح ارتباط بین خطوط اصلی را برقرار می‌کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر هر ۸ قطعه فعال است که حدود ۴۰ درصد پیشرفت داردبه دلیل توسعه بندر شهید بهشتی و جابه جایی بار بیشتر در این بندر، نیاز به تسریع اجرای این پروژه احساس می‌شد. به همین دلیل از مقام معظم رهبری استفاده از منابع صندوق توسعه ملی درخواست شد که ایشان درماه جاری با آن موافقت کردند.

او افزود:قرار شد ۳۰۰ میلیون یورو برای احداث این پروژه اختصاص یابد تا بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۰ آن را به کمک وزارت راه و شهرسازی، استانداری و مجری طرح به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/گ

راه آهن زاهدان-چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.