سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه دامغان خبرداد؛

ایجاد بحران اقتصادی در عربستان توسط یمنی ها

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان گفت : حمله موشکی رزمندگان یمنی به شرکت نفتی آرامکو، عربستان را دچار بحران اقتصادی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: ارتش و نیرو‌های مردمی یمن امروز شرایط بسیار خوبی دارند، آن‌ها با موفقیت‌های کسب شده در شرایط تحریم ضربه بزرگی به متجاوزان سعودی وارد کرده و میلیارد‌ها دلار به آن‌ها خسارت زدند.

او به آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس هم اشاره کرده و افزود : صبر، مقاومت، فداکاری و تقدیم جوانان برومند مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمنان را از دستیابی به اهداف پلیدشان بازداشته و پیروزی را به ارمغان آورد.

حسینیان اظهار داشت: حفظ روحیه انقلابی، صادر کردن فرهنگ انقلاب، اقتدار ایران در منطقه و افزایش توان و قدرت نظامی و موشکی، از دستاورد‌های مقاومت هشت ساله ایران در دفاع مقدس است.

امام جمعه دامغان به ایام شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: امام چهارم شیعیان با وجود بیماری در کربلا، از دست دادن تمام نزدیکان خود و تحمل درد و رنج بسیار، پای دین ایستاد و در سخت‌ترین شرایط به گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) اقدام نمود.

حسینیان تصریح کرد: سال گذشته، عزای سیدالشهدا در ۲۱ کشور جهان برپا شد، اما امسال در ۴۵ کشور غرب و شرق دنیا این آیین‌ها برگزار گردید که نشان عالم‌گیر شدن عشق به امام حسین (ع) است.

امام جمعه دامغان به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: شرایط خوب آموزشی، فرهنگی و تحصیلی در مدارس شهرستان فراهم است، نماز جماعت نیز در تمام مدارس برگزار می‌شود که در راستای حفظ مبانی اعتقادی باید طرح پاسخ به شبهات دینی جوانان و نوجوانان در مدارس اجرا شود.

انتهای پیام/ح

اقتدار ایران از دستاورد‌های مقاومت هشت ساله ایران در دفاع مقدس است

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.