سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش ۷۳۰دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند

مسئول ستاد استقبال و ثبت‌نام دانشگاه بیرجند از پذیرش ۷۳۰دانشجو درمقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خزیمه نژاد مسئول ستاد استقبال و ثبت‌نام دانشگاه بیرجند گفت: در آزمون کارشناسی ارشد حدود ۷۳۰ دانشجو پذیرفته شده‌اند که ثبت‌نام اینترنتی آنان انجام شده و ثبت‌نام حضوری نیز در حال انجام است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام دانشجویان نوورود در ۲ مرحله غیرحضوری (اینترنتی) و حضوری انجام می‌شود، افزود: ۱۱۷ نفر در آزمون دکترا پذیرش  شده اند که  ثبت‌نام از این دانشجویان در ۲ مرحله غیرحضوری و حضوری انجام شده است.

خزیمه نژاد بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، با توجه به استقرار سامانه جامع دانشگاه و فراهم شدن زیرساخت لازم، نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است.

مسئول ستاد استقبال و ثبت‌نام دانشگاه بیرجند اظهار کرد:دانشجویان مطابق زمان‌بندی اعلام شده ثبت‌نام اینترنتی را از طریق سامانه پویا انجام داده و در مرحله نهایی می‌بایست ثبت‌نام حضوری را در محل دانشکده‌ها انجام دهند.

او ادامه داد:دانشجویان پس از ثبت‌نام در دانشکده و اخذ کارت دانشجویی برای دریافت تسهیلاتی نظیر خوابگاه و تغذیه به ادارات تابعه مدیریت امور دانشجویی معرفی می‌شوند.

خزیمه نژادوی حضور تمامی دانشجویان جدید در طرح پایش سلامت جسم و روان را الزامی دانست و تصریح کرد: در صورت مراجعه نکردن برای افراد فاقد کارنامه سلامت،محدودیت­‌های رفاهی و آموزشی اعمال و امکان انتخاب واحد در ترم آینده برای آنها مقدور نخواهد بود.

دانشگاه بیرجند در رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۰ حائز رتبه ۲۷ از میان ۴۰ دانشگاه ایرانی شد.این دانشگاه دارای حدود ۱۲ هزار دانشجو در ۳۴۰ کدرشته در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

انتهای پیام/ ی

الزامی بودن طرح پایش سلامت جسم و روان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.