سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف در محور شمال سیستان وبلوچستان/۱۴ نفر مجروح شدند

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: وقوع دو سانحه رانندگی در محور‌های شمال سیستان وبلوچستان ۱۴ نفر مجروح برجای گذاشت.

رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری پژو پارس در شهر بنجار جنب تیپ علی اکبر ۶نفر مصدوم شدند .

او افزود: پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع به مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل ، بلافاصله ۲تیم امدادی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و اولین تیم اعزامی در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: ۲ نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین  زابل منتقل و ۴ نفر هم بصورت سرپایی از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شدند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

او همچنین از برخورد سوارس سمند با وانت پیکان در شهرستان هامون خبر داد و گفت:  در این حادثه ۸نفر مصدوم شدند .

رفعت ادامه داد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله ۲تیم امدادی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس به محل حادثه اعزام و اولین تیم اعزامی در مدت زمان کمتر از ۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

او افزود: هر ۸نفر مصدوم این حادثه بصورت سرپایی از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شدند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

انتهای پیام/ع

تصادف در سیستان 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.