سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا دهم مهر ماه در استان زنجان

طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در استان زنجان تا دهم مهر ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان  با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اقلام پر مصرف در آستانه فرارسیدن ماه مهر و ایام بازگشایی مدارس هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار نوشت افزار و اقلام مورد نیاز دانش آموزان دانست.

او اظهار کرد: پایش مستقیم بازار در زمینه تامین و توزیع لوازم التحریر توسط واحدهای تامین کننده آنها ، برخورد با احتکار و عدم عرضه ، جلوگیری از فروش نوشت افزار تقلبی ، ممانعت از فروش اجباری ، رعایت درصدهای سود مجاز ، رعایت و درج قیمت ها و ... از جمله مواردی است که در این طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

فغفوری یادآور شد : وحدت رویه در اقدامات نظارتی و کنترل بازار با هدف ایجاد آرامش از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد : این طرح با همکاری ادارات کل استاندارد ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در قالب انجام گشتای مشترک بازرسی  در حال اجراست.

وی عنوان کرد : در این طرح علاوه بر اینکه از پتانسیل ناظرین افتخاری به صورت نامحسوس در سطح نمایشگاهها ، کتاب فروشی ها و سایر مراکز عرضه اقلام تحریری استفاده می شود ،۳۰نفر بازرس اصلی نیز بر روند توزیع این کالاها نظارت کامل دارند.

انتهای پیام/ن

 

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس ادامه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.