سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی وزیر کشور:

باید در ارتقا بخش به شهرستان خانمیرزا گام برداشته شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید به معنای واقعی در ارتقا بخش به شهرستان گام برداشته شود و تنها به تغییر اسم اکتفا نشود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور عصر امروز در آیین افتتاح فرمانداری شهرستان جدید خانمیرزا در چهارمحال و بختیاری، گفت: در وزارت کشور براساس منطق توسعه و عدالت موضوع تقسیمات کشوری در دستورکار قرار گرفت و قاعدتا فرایند تبدیل روستا به بخش و تبدیل بخش به شهرستان یک فرایند کاملا کارشناسی است.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: بالغ‌بر ۲ سال کار کارشناسی، پیگیری در کمیسیون سیاسی و دفاعی و بعد از آن مطرح شدن در هیأت دولت انجام شد تا خانمیرزا به شهرستان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه باید به معنای واقعی در ارتقا بخش به شهرستان گام برداشته شود و تنها به تغییر اسم اکتفا نشود، افزود: هم سیمای شهر و شهرستان و هم محتوی کار با محوریت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان باید ارتقا پیدا کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه شهرستان خانمیرزا دهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری است، خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات یک حوزه فرعی دیگر به حوزه‌های ۲۱ گانه این استان اضافه می‌شود از این به بعد چهار حوزه اصلی و ۲۲ حوزه فرعی در استان خواهیم داشت که باید در مشارکت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود را نشان دهد.

وی اضافه کرد: در مجموع ۶ مصوبه تبدیل بخش به شهرستان در وزارت کشور مطرح شد که یکی از آن‌ها مربوط به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ف

باید در ارتقا بخش خانمیرزا به شهرستان تنها به تغییر اسم اکتفا نشود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.