سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان قهرمان مسابقات سنگ‌نوردی باشگاه‌های کشور

تیم ساسان کرمان در دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی باشگاه‌های کشور که به میزبانی همدان برگزار شد، در دو رشته سرطناب و بولدرینگ عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان از عصر دیروز چهارشنبه با رقابت ۷۵ سنگنورد به میزبانی همدان آغاز شد.

او افزود: این رقابت‌ها به مدت ۲ روز با حضور ۷ تیم در بخش بانوان به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان برگزار شد.

ایرانمنش با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های سرطناب و بولدرینگ پیگیری شد، تصریح کرد: باشگاه سنگ نوردی داوودی تهران، دانشگاه تربیت مدرس تهران، هیئت استان همدان، نومرز، باشگاه کوهنوردی آزادی آمل، باشگاه کوهنوردی صها، باشگاه کوهنوردی بهمن و باشگاه کوهنوردی ساسان کرمان در این پیکار‌ها شرکت داشتند.

او بیان داشت: در بخش سرطناب ۳۲ و در بخش بلدرینگ ۴۳ سنگ‌نورد با هم به رقابت پرداختند.

ایرانمنش گفت: در پایان این رقابت ها، در ماده سر طناب محیا دارابیان بر سکوی نخست ایستاد و راحیل رمضانی نیز به عنوان دوم دست یافت.

او افزود: در ماده بولدرینگ نیز راحیل رمضانی به عنوان نخست دست یافت، محیا دارابیان دوم شد و فاطمه جعفری نیز جایگاه سوم را کسب کرد.

ایرانمنش تصریح کرد: در مجموع تیمی نیز تیم ساسان کرمان، در دو رشته سرطناب و بولدرینگ عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

دومین دوره جام سنگ نوردی باشگاه‌های کشور در بخش مردان نیز طی چند روز گذشته در رشته‌های سرطناب و بولدرینگ به میزبانی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

سنگ نوردان کرمانی فاتح مسابقات باشگاه‌های کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.