سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی در برابر سپاهانی که از مدعیان اصلی است بسیار سخت است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازی در برابر سپاهانی که از مدعیان اصلی است و مربی بزرگی دارد بسیار سخت است. از زمانی که قلعه نویی به این تیم بازگشت، سپاهان دوباره تبدیل به یک مدعی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت:در سال ۷۲ در شهر اصفهان برای تیم سپاهان بازی کردم و باید خسته نباشید به مسئولین استان برای پیشرفت شهر گفت. از قدم زدن و گذراندن وقت در اصفهان لذت زیادی می‌برم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به مصدومیت عباس عسگری اظهار کرد: متاسفانه امروز با خبر شدیم ربات صلیبی این بازیکن پاره شده و امروز تیم ما تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت. همه ناراحت هستیم و از همه بازیکنان می‌خواهم در زمین بازی مراقب همدیگر باشند. یک فوتبالیست تمام درآمدش از فوتبال است و نتیجه در برابر سلامتی یک ورزشکار اهمیتی ندارد؛ جای عباس عسگری در تیم ما خالی است.

او ادامه داد: بازی در برابر سپاهانی که از مدعیان اصلی است و مربی بزرگی دارد بسیار سخت است. از زمانی که قلعه نویی به این تیم بازگشت، سپاهان دوباره تبدیل به یک مدعی شد. قلعه نویی نیازی به تعریف من ندارد و کارنامه او مشخص است، در کنار موبی قوی سپاهان بازیکنان توانمند و ساختار قوی و شرایط خوبی نیز دارند.

تارتار افزود: در سه هفته گذشته نشان دادیم تیم خوبی هستیم. تیم ما یک دست و هم دل است و ضمن احترام به تیم سپاهان برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهیم گذاشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: هدف گذاری باشگاه این است که تیم دیگر دغدغه سقوط نداشته باشد، اما با بازیکنان صحبت کردیم و باید تمام تلاش را برای هدف‌های بالاتر انجام دهیم. تاکنون دریافتی نداشتیم و امیدواریم که در هفته آینده برای باشگاه اتفاق خوبی بیافتد و باشگاه به تعهدات خود عمل کند.

او تاکید کرد: سه مساوی در بازی‌های قبل کسب کردیم، از روند تیمی راضی هستیم، اما از روند امتیاز دهی راضی نیستیم و این قضیه به روند تیمی کمک خواهد کرد.

تارتار درباره مهم‌ترین خصیصه سپاهان امسال گفت: سپاهان خیلی پرتعداد حمله می‌کند و باید از این نوع بازی حریف استفاده کنیم و با استفاده از ضدتاکتیک‌ها به سپاهان ضربه بزنیم. این تیم در ارسال از جناحین و شروع مجدد نقطه قوت دارد.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.