سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگ نوردان کرمانی قهرمان و نایب قهرمان کشور

بانوان سنگ نورد کرمانی در روز نخست دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان از عصر دیروز چهارشنبه با رقابت ۷۵ سنگ‌نورد به میزبانی همدان آغاز شد.

او افزود: این رقابت‌ها به مدت ۳ روز به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان برگزار می‌شود و در بخش بانوان ۷ تیم حضور دارند که در رشته‌های سرطناب و بولدرینگ رقابت خود را پیگیری می‌کنند.

ایرانمنش تصریح کرد: باشگاه سنگنوردی داوودی تهران، دانشگاه تربیت مدرس تهران، هیئت استان همدان، نومرز، باشگاه کوهنوردی آزادی آمل، باشگاه کوهنوردی صها، باشگاه کوهنوردی بهمن و باشگاه کوهنوردی ساسان کرمان در این پیکار‌ها شرکت دارند.

او بیان داشت: در بخش سرطناب ۳۲ و در بخش بلدرینگ ۴۳ سنگ‌نورد شرکت دارند.

ایرانمنش افزود: در پایان روز نخست این رقابت ها، محیا دارابیان در ماده سر طناب بر سکوی نخست ایستاد و راحیل رمضانی نیز به عنوان دوم دست یافت.

دومین دوره جام سنگ‌نوردی باشگاه‌های کشور در بخش مردان نیز طی ۳ روز گذشته در رشته‌های سرطناب و بولدر به میزبانی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

سنگ نوردان کرمانی و کسب دو نشان طلا و نقره از رقابت‌های کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.