سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سواران دریا در رودسر اجرا می‌شود

نمایش «سواران دریا» کاری از گروه تئاتر هوسم رودسر از جمعه ٢٩ شهریور به مدت یک هفته در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمال عباس نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر  گفت: نمایش  سواران دریا  دارای مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، تجربه‌ای نو از گروه تاتر هوسم این اداره به نویسندگی رضا یاوری و طراحی کارگردانی فاطمه مولودی بوده که با همکاری این اداره، از جمعه ٢٩ شهریور ٩٨ به مدت یک هفته در پلاتو شهید نظامدوست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر اجرا خواهد شد.

او افزود: نمایش سواران دریا داستان پیرمردی است که بافنده شلاق‌های چرمی برای زدن اسب‌ها بوده که به این دلیل دچار نفرین اسب‌ها می‌شود.

عباس نژاد ادامه داد: در این نمایش سید رضا مولوی، فاطمه مولودی، محسن پورنظری به عنوان بازیگر و محبوبه صفر پور منشی صحنه - پریسا مهدی پور، محمد داوطلب، ایمان غلامی مدیر صحنه و امید محمددوست طراح نور و کیمیا قربانعلی پور اجرای نور و مقداد غلامی میکس و مسترینگ صدا از عوامل اجرایی می‌باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در پایان تصریح کرد: نمایش " سواران دریا " از جمعه ٢٩ شهریور  تا ٥ مهر ساعت ١٨ در پلاتو شهید نظامدوست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر اجراء و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط با شماره ٠٩٢٢٠٩٠٣٤٨٨ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/آ

سواران دریا از جمعه در رودسر اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.