سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام صدا و سیما:

بیش از ۹۵ درصد تجهیزات صدا و سیما داخلی است

قائم مقام صدا و سیما گفت:بیش از ۹۵ درصد تجهیزات لازم صدا و سیما را از داخل کشور تامین می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما در جلسه شورای ادرای تربت حیدریه گفت: بیش از ۹۵ درصد تجهیزات مورد نیاز این سازمان را در داخل کشور تامین می‌کنیم؛ چرا که اگر این خودکفایی صورت نمی گرفت با وجود تحریم‌های فعلی در زمینه تجهیزات و توسعه رسانه دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدیم.
 
او تصریح کرد: در آینده شاهد خودکفایی سیستم‌های مخابراتی در عرصه فضا خواهیم بود که خداروشکر به این مهم دست یافته‌ایم.

قائم مقام صدا و سیما گفت: پس از گذشت پنج دهه از انقلاب اسلامی با بررسی اجمالی شاهد کسب موفقیت‌های بیشماری بوده‌ایم که در تاریخ ایران کم‌نظیر است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: ۹۷ درصد پوشش تربت حیدریه از نظر پوشش آنتن‌های صدا و سیما است که با این وجود نقاط کور بازهم داریم، به طوری که ۳ هزار نقطه کور در سطح کشور داریم.

او ادامه داد: تا پایان امسال شاهد افزایش تعداد شبکه‌های دیجیتال در تربت حیدریه و همچنین پوشش بیشتر امواج FM خواهیم بود.

 

تربت حیدریه در تولید و اشاعه خبر ضعیف عمل کرده است

 
سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تربت حیدریه اولین شهر پیروز انقلاب اسلامی، بزرگترین تولید کننده زعفران در کشور، بزرگترین تولید کننده پسته در خراسان و پایتخت ابریشم ایران است.

او ادامه داد: تربت حیدریه با تولید یک‌میلیون راس دام بزرگترین تولید کننده دام در شرق کشور است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در کشور کمتر کسی از وجود چنین پتانسیل‌هایی در تربت حیدریه اطلاع دارد که نشان از آن دارد در حوزه تولید خبر و اشاعه خبر ضعیف عمل کردیم که امیدواریم با افتتاح دفتر خبری به این مهم که معرفی پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی؛ اقتصادی و کشاورزی در سطح کشور است، دست یابیم.

باستانی افزود: ثبت شهر ملی ابریشم، روستای ملی ابریشم کشی و... بسیار پتانسیل‌های دیگر که متاسفانه در سطح کشور این اخبار منتشر نشده است.

او تصریح کرد: وجود نقاط کور آنتن‌های صدا و سیما همچنان در شهرستان وجود دارد که این تقاضا را بار‌ها اعلام کردیم و اکنون نیز در حضور قائم مقام صدا و سیما این درخواست را مطرح می کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.