سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

افتتاح فاز اول پروژه ۶۲۴ واحدی مسکن مهر پاوه

فاز اول پروژه ۶۲۴ واحدی مسکن مهر پاوه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاز اول پروژه مسکن مهر ۶۲۴ واحدی پاوه صبح امروز پنج شنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه توسط بنیادمسکن در سال ۹۰ آغاز و با ۲۴ درصد پیشرفت در ۹۲ متوقف و فاقد متقاضی اعلام شد گفت:در پی این اتفاق و در نهایت این پروژه به راه و شهر سازی واگذار و عملیات اجرایی آن از سال ۹۶ مجددا از سر گرفته شد.

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر تمام واحد‌های این پروژه متقاضی دارد، گفت: حدود یک میلیارد تومان بابت محوطه سازی این پروژه سهم دولت بوده و حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیز برای جاده دسترسی هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای بهره برداری از ۱۹۲ واحد مذکوربیان کرد: هزینه صرف شده برای ساختمان این ۱۹۲ واحد ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و حدود ۱۶ میلیارد تومان نیز بابت فضاسازی محوطه آن هزینه شده است.

شریفی پیشرفت فیزیکی بقیه واحد‌های این پروژه را ۹۳ درصد اعلام کرد و گفت: عمده کار‌های باقی مانده شامل لوله کشی، آسانسور و محوطه سازی تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود و این پروژه در زلزله سال ۹۶ هیچ آسیبی ندید.

انتهای  پیام/ز

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.