سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۰۰ خانه مسافر بدون مجوز

کارشناس نظارت گردشگری استان کرمانشاه گفت:در بازه زمانی ۶ ماهه و بازدید‌های مستمر در سطح استان بیش از تعداد ۳۰۰ واحد‌های اقامتی خانه مسافر بدون مجوز تا‌کنون شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد رضا جلدی کارشناس نظارت گردشگری استان کرمانشاه  اظهار داشت: پس از سیر مراحل اجرایی و آغاز به فعالیت و به استناد دستورالعمل واصله در بازه زمانی ۶ ماهه و بازدید‌های مستمر در سطح استان بیش از تعداد ۳۰۰ واحد‌های اقامتی خانه مسافر فاقد مجوز تا‌کنون شناسایی شده‌اند.

کارشناس نظارت گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: از این تعداد ۳۲ منزل در شهرستان پاوه اخطار کتبی و در شهرستان جوانرود ۱۵ واحد در شرف اخطار و نیز اخطار کتبی به ۸۳ منزل در شهرستان کرمانشاه با حکم قضایی در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی هدف از این اخطار‌ها را امنیت مسافران و ساماندهی این منازل در چهارچوب ضوابط و دستورالعمل اجرایی دانست.

جلدی تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه و مراجع قضایی و انتظامی استان، مالکان منازل به منظور کسب درآمد و رونق اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و ایجاد اشتغال نسبت به تاسیس واحد خانه مسافر می‌توانند با مراجعه و تشکیل پرونده در خصوص اخذ مجوز فعالیت به شرکت مجری خانه مسافر اقدام کنند.

وی با بیان ایتکه تعداد مجوز صادره موقت در استان کرمانشاه به ۳۴ واحد رسیده است، افزود: حدود ۲۰ واحد دیگر در شرف تکمیل پرونده برای اخذ مجوز هستند.

این کارشناس در ادامه با اشاره به بازگشایی مرزخسروی در اربعین امسال از آمادگی خانه‌های مسافر مجوزدار استان برای اسکان روار اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و افزود: خانه‌های مسافر استان قابلیت پذیرش صد‌ها نفر زائر اربعین حسینی را دارند.

انتهای  پیام/ز

 

خانه‌های مسافر کرمانشاه قابلیت پذیرش صد‌ها نفر زائر اربعین حسینی را دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.