سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق اربعین سیدالشهدا با مشارکت مردم

فرماندار شهرستان منوجان گفت: باید باجمع آوری کمک ونذورات بیشتر، ستادهای اربعین سیدالشهدا را رونق بیشتر دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد محمودی فرماندار شهرستان منوجان گفت: ما باید یاد شهدا را گرامی بداریم و هفته دفاع مقدس فرصتی است که یاد کنیم از جانبازان و ایثارگران شهرستان که از جان خود مایه گذاشتند تا درخت انقلاب سربلند و تنومند بماند.

او با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم این رویداد بزرگ خطاب به اعضای ستاد اربعین افزود: می‌طلبد مدیران و مردم مشارکت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم پرچم سیدالشهدا را پررونق‌تر بالا ببریم و این محقق نخواهد مگر با ایجاد همدلی میان مردم و مسولان و واینکه جمع آوری نذورات و ساماندهی توسط ستاد اربعین انجام شود.

محمودی ادامه داد: همه مدیران نذورات خود را جمع آوری و بخشداران نیز با همکاری دهیاران نذورات روستا‌ها را جمع آوری و به ستاد اربعین و یا به امام جمعه تحویل دهند تا به یاری خدا بتوانند در عراق وموکب شهرستان منوجان بتواند بهتر به زائرین اربعین خدمات رسانی بیشتر و بهتری داشته باشیم.

اوافزود: ستاد اربعین با ایجاد پایگا‌های جمع آوری نذورات مردمی و ساماندهی آن می‌تواند به موکب بزرگ این شهرستان در کربلا کمک کند.

فرماندار منوجان گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس سطح شهر باید توسط شهرداری، فضا سازی مناسبتی انجام شود و مردم  زیبایی های این هفته را هم ببیند و هم حس کنند، زیرا ما هرچه داریم‌از شهداست.

محمودی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی توسط اداره ورزش و جوانان، عریض کردن راه برای زائرین جامانده اربعین در شهرستان به مسیر زیارت ابوالفضل توسط راهداری و خدمات رسانی به زائران درون شهرستان توسط اوقاف باید هرچه زودتر انجام شود.

پیاده روی جامانده گان اربعین هرساله در شهرستان منوجان از مسیر‌های روستای حسین آباد تا مهرآباد و منتهی به زیارت فضل ابن عباس انجام می‌شود و در این مسیر موکب‌هایی جهت خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) برپا می‌شود.

انتهای پیام /ح

بامشارکت مردم برنامه های اربعین سیدالشهدا راپررونق کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.