سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالدرون: هیچ تیمی از پیش برنده نیست/ ما سورپرایزی برای دربی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هیچ سورپرایزی برای دربی نداریم و هم ما و هم استقلال برای پیروزی به زمین می‌رویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روز گذشته (سه شنبه) ابتدا ریکاوری کردیم و پس از آن برای بازیکنان ۸۰ دقیقه بازی در نظر گرفتیم.

او گفت: ما هیچ سورپرایزی برای دربی نداریم و هم ما و هم استقلال برای پیروزی به زمین می‌رویم. برای بردن این بازی باید به بیشترین سطح آمادگی برسیم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: تجربه به من نشان داده است که پیش دربی تیمی که مشکلات بیشتری دارد با اتحاد پا به میدان مسابقه می‌گذارد. برای من مهم است که تیمم آماده دربی باشد. در ۲ بازی آخر لیگ برتر بهتر از گذشته بودیم و امیدوارم در دربی سطح ما بهتر شود و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

کالدرون تصریح کرد: در همه دنیا دربی‌ها مانند هم هستند، اما در ایران هواداران بیشتری به ورزشگاه‌ها می‌آیند. شما زمانی که به خیابان بروید متوجه می‌شود مردم درباره دربی استقلال و پرسپولیس صحبت می‌کنند. می‌دانم مهمترین بازی سال برای پرسپولیس‌ها دربی است، اما این را هم می‌دانیم که هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

او بیان کرد: نتیجه دربی و هیچ بازی را نمی‌توان پیش بینی کرد. هر تیمی بهتر بازی کند و کیفیت بالاتری داشته باشد برنده می‌شود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم ساعت شروع بازی هوا گرم است یا نه، اما اگر فدراسیون فوتبال برای امنیت بیشتر تصمیم گرفته ساعت دربی را تغییر دهد نمی‌توانیم صحبتی درباره آن انجام دهیم. البته گرما روی بازی تاثیر دارد.

کالدرون گفت: پرسپولیس امکانات خوبی دارد، اما زمین تمرین خوبی نداریم. زمین پژوهشکده نفت کیفیت خوبی دارد، اما امکاناتی مانند استخر از ما دور است. تمرین تیم دیگری در اینجا برگزار شود به ما آسیب نمی‌زند، چون تیم آن‌ها تقریبا آماتور است.

او گفت: شجاع خلیل زاده که آسیب دیدگی جزیی در پای خود دارد در حال ریکاوری است و امیدوارم به دربی برسد.

کالدرون گفت: خط حمله ما خوب کار نکرده، اما کیفیت و کار تیمی داشتیم. ما در بازیسازی کمی مشکل داریم و به همین دلیل موقعیت صددرصد گلزنی زیاد نداریم. البته رقبا مقابل ما خوب دفاع می‌کنند. در بازی قبل ۳۰ دقیقه خوب کار کردیم و امیدوارم در دربی این شرایط را ادامه بدهیم.

کالدرون گفت: جونیور تازه به تهران رسیده و نیاز به زمان دارد. او باید خودش را با فوتبال ایران هماهنگ کند. او باید با زبان ایرانی‌ها هم آشنا شود.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید وسط زمین را تقویت کنیم تا از مهاجمان توقع بیشتری داشته باشیم. اینکه مهاجمان موقعیت از دست می‌دهند من را نگران نمی‌کند، اما از این موضوع که موقعیت گل ایجاد نکنند نگران می‌شوم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
پیمان اشراقی
۰۱:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
هیچ تیمی هم به باختن اصرار و لجبازی بچه گانه نمی کند .
ش ه
۲۲:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
بازی فوق العاده ضعیف در برابر صنعت نفت گویای بی کیفیتی بازیکنان است، برانکو بی دلیل تیم را ترک نکرد.
Bi nam
۲۲:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
داداش شما قبل از بازی که هیچ بلکه قبل از فصل به لطف وزیر و داوران عزیز قهرمانید