سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان خبرداد؛

از اولویت های استانداری سمنان راه‌اندازی مجدد واحد‌های تولیدی راکد

حبیب‌الله خجسته پور بااشاره به راه‌اندازی مجدد واحد‌های تولیدی راکد گفت: حفظ سرمایه‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه مشترک کمیسیون کارگری استان سمنان ضمن بیان اینکه سمنان رتبه دوم کشوری را در میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد دولت کسب کرده است، گفت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی ازجمله رویکرد‌های مهم دولت در این منطقه است.

او بابیان اینکه واحد‌های تولیدی در استان سمنان به سه بخش واحد‌های فعال، مشکل‌دار و تعطیل تقسیم‌شده است، افزود: بررسی عملکرد و مشکلات واحد‌های تولیدی فعال باید در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد تا از بروز هرگونه مشکلی که منجر به تعطیلی و ایجاد رکود در خط تولید این منطقه شود جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه راه‌اندازی واحد‌های تولیدی نیمه فعال یا غیرفعال از دیگر اولویت‌های مهم دولت در این استان است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راهکار برای خروج از وضعیت اقتصادی فعلی راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و رونق تولیدات داخلی در کشور است.

خجسته پور با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه تولید یادآور شد: بررسی مشکلات این واحد‌های تولیدی در دو حوزه ملی و استانی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و اقدامی مؤثر برای رفع مشکلات آن‌ها انجام شود.

او با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی گفت: استان سمنان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه صنعت برخوردار است که بهره‌برداری از این ظرفیت می‌تواند در رونق اقتصاد و اشتغال مردم در این منطقه مؤثر واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان سرمایه‌های اجتماعی را عامل اصلی ایجاد توسعه پایدار در استان برشمرد و افزود: توجه به مطالبات مردم به‌ویژه قشر کارگر می‌تواند در جلب رضایت عموم مردم و ایجاد توسعه پایدار در منطقه نقش‌آفرین باشد.

انتهای پیام/ح

احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی در استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.