سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نشاط اجتماعی توسط پلیس؛

پلیس منوجان برای بازگشایی مدارس آماده است/ مسیر دانش آموزان از عوامل ناامنی پاک می شود

فرماندهی انتظامی منوجان گفت : طرح نشاط اجتماعی و استقبال از بازگشایی مدارس امروز توسط پلیس منوجان آغاز و در طول سال تحصیلی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمودی فرمانده انتظامی شهرستان منوجان درمراسم آغاز طرح نشاط اجتماعی و پاکسازی اطراف مدارس گفت:در آستانه بازگشایی بزرگترین رویداد یعنی بازگشایی مدارس در مهر ماه هستیم که ما زودتر به پیشواز این رویداد خواهیم رفت .

او افزود : نوجوانان و جوانان قشر تاثیرگذار حال و آینده نظام هستند و باید از هر آسیبی درامان باشند.

فرماندهی انتظامی منوجان ادامه داد: مردم با ارزش ترین سرمایه خودرا تحویل آموزش و پروش می دهند و آنها آینده سازان کشور هستند و برای حفظ آرامش دانش آموزان و والدین پلیس در کنار آموزش و پروش هست تا از لحاظ امنیتی والدین و معلمان دغدغه ای نداشته باشند.

او با تاکید بر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس تاکید کرد:امروز همانطور که آموزش و پرورش نقش خود را در قبال نوجوانان و جوانان ما ایفا می کند ازخانواده ها نیز انتظار می رود که بیشتر مراقب آنها باشند .

او با اشاره به طرح پاکسازی اطراف و مسیر مدارس از هر گونه جرم و آسیبی افزود: هدف از اجرای این مانور پاکسازی اطراف و مسیر مدارس از خرده فروشان، معتادان متجاهر، توزیع کنندگان مشروبات الکی، ارازل و اوباش، سارقان به عنف خواهد بود تا دانش آموزان درکمال امنیت و آرامش دوران تحصیل خود را سپری کنند.

محمودی گفت : آموزش و پرورش طبق تفاهم نامه ای که با ناجا در خصوص حفظ امنیت مدارس و اطراف مدارس دارد ما این طرح را در قالب نشاط اجتماعی برگزار کردیم و این کار تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان با اشاره به تفاهم نامه ناجا با آموزش و وپرورش گفت : در سند تحول آموزش و پرورش بحث زیر ساخت ها مطرح هست که یکی از این طرح ها امنئت هست که ما سبز پوشان به عنوان حافظان امنیت درکنار دانش آموزان و معلمان هستیم و این امنیت بر تمامی مدارس این شهرستان برقرار هست.

او بیان کرد :در شهرستان منوجان حدود ۵۰مدرسه پرترافیک وجود دارد که در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همگی برای خدمت رسانی به دانش آموزان و والدین هستیم و جای نگرانی نیست .

او تصریح کرد:این طرح باشروع سال تحصیلی شدت بیشتری خواهد گرفت و باتلاش سبزپوشان سخت کوش سرو قامت و همکاری دستگاههای همکار اجازه جولان به مجرمان و هنجار شکنان را نخواهیم داد و محیط را برای مجرمان ناامن خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

پاکسازی حریم مدارس منوجان 

برچسب ها: مدرسه ، آسیب اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.