سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

از تیم های متمول پایتخت حمایت می شود/ هواداران ما از تساوی برابر استقلال راضی بودند و دلیلی بری ایجاد آشوب نبود

نصیریان دوست گفت: حسن زاده باید بداند که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است نه رئیس کمیته انضباطی برخی باشگاه‌های خاص!

مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اتفاقات بازی هفته سوم این تیم برابر استقلال تهران و محرومیت ۳ جلسه ای هواداران نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: پیگیر مسئله محرومیت هوادارانمان بوده و در حال تهیه نامه اعتراضی برای ارسال به فدراسیون فوتبال هستیم. در طول ۹۰ دقیقه بازی هیچ بی نظمی از طرف هواداران ما صورت نگرفت و آن‌ها فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند. حدود ۵۰۰، ۴۰۰ نفر از هواداران استقلال در ورزشگاه حضور داشتند که از عملکرد تیمشان ناراضی بودند و بر علیه بازیکنان خودی شعار می‌دادند. پس از اتمام بازی یکی از هواداران استقلال به همراه فرزند خردسالش قصد داشت برای عکس گرفتن با بازیکنان به داخل زمین بیاید و در همین هنگام یکی از اعضای تدارکات که در آن جا حضور داشت از ورود این شخص به زمین جلوگیری کرده است و جر و بحث لفظی پیش آمد که همین باعث آغاز درگیری‌ها شد و این موضوع هیچ ارتباطی به هواداران نفت مسجد سلیمان نداشته است.


بیشتر بخوانید: اشتباهات داوری در نتیجه بازی استقلال و مسجد سلیمان تاثیرگذار بود


هواداران نفت مسجد سلیمان یکی از بهترین و کم حاشیه ترین هواداران فوتبال در ایران هستند

هواداران استقلال به نتایج تیمشان معترض بودند و روی پیشانی شخصی که شیشه اتوبوس این تیم را شکست، نوشته نشده بود که هوادار نفت مسجد سلیمان است، اما برخی‌ها شلوغش کردند و صحبت‌هایی بر خلاف واقعیت مطرح کردند. گلایه من از رئیس کمیته انضباطی این است که چطور شبانه حکم محرومیت هواداران نفت مسجد سلیمان را صادر کردند. مگر اعضای این کمیته به صورت شبانه روزی کار می‌کنند؟ یا این مسئله انقدر مهم بوده که شبانه برای آن حکم صادر کنند؟ آیا مقصر نتیجه نگرفتن استقلال نفت مسجد سلیمان است؟ اتفاقاتی که در بازی این هفته افتاد، هیچ ربطی به هوادارن ما نداشت. هوادران نفت مسجد سلیمان از بهترین هواداران فوتبال ایران هستند که کوچکترین حاشیه‌ای ندارند و  تاکنون پای هیچ کدام از آن‌ها به چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی نرسیده است.

نباید از اسم و رسم تیم های بزرگ بترسیم

در بازی‌های دیگری مانند بازی پرسپولیس با داماش و سپاهان اتفاقات خیلی بدتری افتاد، اما مسئولان کمیته انضباطی مهر سکوت زدند و هیچ کسی در این باره اظهار نظری نکرد. اگر قرار است همه چیز به نفع یک سری تیم‌های خاص باشد، بهتر است اعلام کنند تا تیم‌هایی مانند نفت مسجد سلیمان از لیگ برتر کناره گیری کنند و یک تورنمنت چهارجانبه بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان برگزار شود. متاسفانه در حق برخی تیم‌ها اجحاف می‌شود. خوزستان مهد فوتبال ایران است و این شهر دروازه ورود فوتبال به ایران بود. مردم خوزستان فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و استعداد‌های زیادی در این شهر وجود دارد. اگر می‌خواهیم فوتبال ملی ما تقویت شود باید به تیم‌های خوزستانی بها بدهیم و با عدالت با آن‌ها برخورد شود و از اسم و رسم تیم‌های بزرگ نترسیم.


بیشتر بخوانید: نفت مسجد سلیمان از حضور هوادارانش در بازی‌های خانگی محروم شد


هواداران ما از تساوی برابر استقلال راضی بودند و دلیلی برای ایجاد آشوب وجود نداشت

واقعیت این است که در حال حاضر از تیم‌های متمولِ پایتخت نشین حمایت می‌شود.  تیم‌هایی مانند نفت مسجد سلیمان که در فصل گذشته  با سختی‌ها و مشقت‌های زیادی در لیگ ابقا شد، امید مردم شهرشان هستند و ما هیچ چیزی جز نفت مسجد سلیمان نداریم. دلیلی وجود نداشت که هواداران تیم ما که از نتیجه تساوی برابر تیم بزرگی مانند استقلال راضی بودند بخواهند آن کار‌ها را  انجام دهند. اتفاقاتی که به هواداران نفت مسجد سلیمان نسبت داده شد از نظر من که مدیرعامل این باشگاه هستم، صحت ندارد.

هواداران نباشند بازی نمی کنیم

از طریق بخش‌های ادارای باشگاه اقداماتی انجام دادیم و مدارک و مستندات خودمان را به نایب رئیس فدراسیون ارائه کردیم تا او نیز به مراجع ذی ربط ارجاع دهد تا این مسئله پیگیری شود. ما به عشق هوادارانمان بازی می‌کنیم و اگر قرار باشد که هوادارانمان را در بازی‌های خانگی کنار ما نباشند، همان بهتر که از لیگ کناره گیری کنیم و مطمئن باشید اگر کمیته انضباطی تصمیم عادلانه‌ای نگیرد این کار را عملی خواهیم کرد. حسن زاده باید بداند که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است نه رئیس کمیته انضباطی برخی باشگاه‌های خاص!


بیشتر بخوانید: اسماعیلی: باید کارت زردی که مقابل نفت گرفتم را پس بگیرند


رئیس فدراسیون باید نظارت بیشتری بر مجموعه تحت امرش داشته باشد

از تاج تشکر می‌کنم که باعث شد لیگ ما به سمت حرفه‌ای شدن پیش برود و فوتبال ما ارتقا پیدا کند. اما او باید نظارت بیشتری بر عملکرد کمیته تحت امرش داشته باشد. اگر هدف کمیته انضباطی برگزاری لیگی منضبط و منسجم است باید بدانند که با جریمه کردن باشگاه‌ها این هدف محقق نمی‌شود، حتی ممکن است اتفاقات دیگری هم رخ دهد. ما هیچ توقعی از نهاد یا سازمان خاصی نداریم و تنها خواسته ما قضاوت عادلانه است. در زمین بازی مشخص می‌شود که کدام تیم قدرتمند است و این طور نیست که بتوانند جو بازی را به نفع تیم‌های خاص کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.