سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قزوین

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: نیرو‌های مسلح مستقر در استان بیش از ۲۵۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیرو‌های مسلح مستقر در استان بیش از ۲۵۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده اند، گفت: رژه نیرو‌های مسلح با حضور ۱۷ یگان، اعزام گروه‌های جهادی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، گلباران گلزار شهدا، برگزاری ۲۴ یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و حضور راویان دفاع مقدس در مناطق مختلف استان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ برزگر افزود: وحدت نیرو‌های مسلح در کنار رهبری، تبیعت مردم و ایستادگی آن‌ها موجب شده است امروز استکبار به سرکردگی آمریکا به وضعیتی بیافتد که دیگر جایگاه گذشته خود را ندارد.

او اضافه کرد: ایران اسلامی در چهار دهه گذشته با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده و به لطف الهی و وجود رهبری عالم و مردمی کوشا توانسته از سد مشکلات به سلامت عبور کند.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: رسانه‌ها در بیان دستاورد‌ها نقش آفرین هستند و باید مراقب باشند در بیان مشکلات طوری رفتار نکنند که اعتماد مردم آسیب ببیند؛ در این میان کمک به حفظ روحیه ایستادگی و وحدت جامعه از دیگر رسالت‌های رسانه هاست.

سرهنگ برزگر تاکید کرد: در کنار فعالیت‌های نظامی و دفاعی به عنوان یک نهاد مردمی در کمک رسانی به هنگام حوادث هم احساس مسئولیت می‌کنیم و در این زمینه پس از وقوع سیل در ردیف اولین نیرو‌های کمک رسان بودیم و تلاش می‌کنیم این روند همواره برقرار باشد.

انتهای پیام/ک

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران 

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.