سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داور شهرآورد با تایید مهدی تاج انتخاب می‌شود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه با رئیس این فدراسیون داور شهر آورد ۹۰ را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶ یکشنبه ۳۱ شهریور در نودمین شهرآورد پایتخت به مصاف هم می‌روند.

این بازی برای هر ۲ تیم از اهمیت خاصی برخوردار است و کمیته داوران پس از مهاجرت علیرضا فغانی، برای انتخاب داور شهرآورد شرایط ویژه‌ای دارد.


بیشتر بخوانید: موعود بنیادی‌فر داور شهرآورد ۹۰ می‌شود؟


هدایت الله ممبینی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که برای مذاکره با باریس شیمشک، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ترکیه برای گسترش همکاری‌های ۲ جانبه به این کشور سفر کرده بود، امروز (چهارشنبه) به ایران بازگشت و قرار است پس از برگزاری جلسه‌ای میان او و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گیری نهایی درباره قاضی شهرآورد ۹۰ اتخاد شود.

کمیته داوران با توجه به عملکرد داوران فهرست الیت خود در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، قصد دارد از میان آن‌ها یک نفر را به عنوان داور بازی استقلال و پرسپولیس معرفی کند و به نظر می‌رسد شانس موعود بنیادی فر ۳۵ ساله برای سوت زدن این بازی بیشتر از سایر گزینه‌ها باشد.  

مسئولان فدراسیون و کمیته داوران قصد دارند با انتخابی درست از هرگونه تنش احتمالی در این بازی جلوگیری شود و طبق اعلام یک منبع آگاه در کمیته داوران داور دربی پس از جلسه تاج و ممبینی در فاصله ۷۲ تا ۴۸ ساعت پیش از شروع بازی معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: داور شهرآورد پایتخت امروز معرفی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی استقلال - پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.