سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت و ایستادگی منجر به پیروزی انقلاب شد/ دشمن، بار شرمندگی را در جامعه جهانی به دوش می‌کشد

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:به برکت همین مقاومت امروزه انقلاب اسلامی پیروز است، و دشمن بار شرمندگی را در جامعه جهانی به دوش می‌کشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسنعلی یوسف علیزاده ظهر امروز در نشستی خبری گفت: ۳۹ سال است که از تجاوز ارتش بعثی و حمایت قریب به ۳۶ کشور جهان می‌گذرد، اقدامات مهمی در طی این سال‌ها انجام شده و این برنامه‌ها به منظور یک جریان فرهنگی و یک حرکت موثر تبیینی و تبلیغی است.

او ادامه داد: به برکت همین مقاومت و ایستادگی امروزه انقلاب اسلامی پیروز است و دشمن به افکار و رویا‌های بلندپروازانه و شیطان صفت خودش نمی‌رسد و تمامی تهاجمات و حیله‌هایش به خودش برگشته و این بار شرمندگی را در جامعه جهانی به دوش می‌کشد.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به شعار «ما پیروزیم» برای هفته دفاع مقدس، گفت: هدف ما این است از عظمت شهیدان به نیکی یاد کنیم و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین هدف ماست.

علیزاده با بیان اینکه ثابت می‌کنیم این حرکت نه تنها اسلامی و فرهنگی بلکه مردمی است، افزود: امسال ۳۰۰ برنامه در استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و بیش از ۱۰ هزار مسجد، مدرسه، اداره و کارخانه برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام//ف.س
 

امسال ۳۰۰ برنامه در استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.