سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی؛

برای اربعین بودجه دولتی نداریم

رییس ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مردمی برگزار شدن همایش پیاده روی اربعین، گفت : برای اربعین بودجه دولتی نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پیمان فلسفی رییس ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی در جلسه ستاد اربعین حسینی که امروز (۲۷ شهریور) با حضور مسئولین نمایندگی، ولی فقیه سازمان‌های جهاد کشاورزی هفت استان کشور در جهاد کشاورزی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه برای اربعین هیچ بودجه دولتی نداریم، گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پررنگ کردن نقش مردم در برنامه‌های اربعین، هیچ بودجه دولتی برای برگزاری همایش پیاده روی اربعین نداریم. البته نظام برای برنامه اربعین در حوزه انجام کار‌های زیرساختی سرمایه‌گذاری می‌کند.

او گفت : امروز پیاده روی اربعین به یک نهضت جهانی تبدیل شده که پیام اسلام را به جهانیان منتقل کرده که این موضوع مایه خوشحالی دوستان و مایه ناامیدی دشمنان است.

رئیس ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ناتوانی دشمنان در سانسور کردن و نادیده گرفتن همایش بزرگ پیاده روی اربعین به عنوان یک نهضت بزرگ جهان تشیع افزود: خاستگاه این جریان بزرگ در دنیا ایران اسلامی است.

او با اشاره به توانمندی‌های وزارت جهاد کشاورزی افزود: ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی در چند سال گذشته به همراهی ستاد اربعین کشور در مرز‌های کشور اقدامات در خور توجهی برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات انجام داده است.

فلسفی گفت: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به همراه نیرو‌های جهاد نصر، کانون‌های سنگرسازان بی سنگر و پایگاه‌های مقاومت بسیج، طی سال‌های گذشته نقش مهمی در هدایت و پشتیبانی از زوار عتبات عالیات ایفا کرده اند.

رئیس ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های در مسیر تردد زوار عتبات عالیات در سال‌های گذشته بیشترین موکب‌ها را با تکیه بر کمک‌های مردمی برپا کرده اند، گفت: در آن طرف مرز هم پشتیبانی‌هایی مثل تامین روشنایی و یا برقراری سرویس‌های بهداشتی در مرز چزابه و ایجاد پارکینگ‌هایی به وسعت پنج هزار متر مربع در مرز‌های چزابه و مهران داشته‌ایم.

فلسفی افزود: علاوه بر موکب‌هایی که توسط سازمان‌های جهادکشاورزی در داخل کشور و در مسیر تردد زوار عتبات عالیات شکل گرفته، شش موکب نیز توسط این سازمان‌ها در کربلا و نجف برای خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات برپا شده است.

رئیس ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و ظرفیت‌های خوب این مرز برای تردد زائرین و با بیان اینکه امسال هفت استان به عنوان معین استان کرمانشاه را در خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات همراهی خواهند کرد، گفت: استان‌های معین باید تا دو هفته آینده کمک‌های خود را به این استان بفرستند.

او از مسئولین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های معین استان کرمانشاه خواست تا کمک‌های خود را با اعلام فراخوان به تشکل‌های تولیدی جمع آوری و در اختیار استان کرمانشاه قرار دهند.

رئیس ستاد اربعین وزارت جهاد کشاورزی از استان‌های معین خواست تا تمام ظرفیت خود را برای حمایت از استان کرمانشاه اختصاص دهند.

 

 

انتهای پیام/د

پررنگ کردن نقش مردم در برنامه‌های اربعین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.