سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

مدیریت اپراتور‌ها را نمی‌توان به هر فردی واگذار کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتور‌ها بخشی از زیرساخت‌های حیاتی کشور محسوب می‌شوند، به همین دلیل نمی‌توان مسئولیت و مدیریت آن را به هر فردی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به موضوع ارزش افزوده گفت: بحث ارزش افزوده بسیار شفاف است، اما ساماندهی مصوبات آن اجرا نمی‌شود و لازم است که برای این موضوع یک تصمیم مناسبی گرفته شود، از سوی مردم هم شکایت‌هایی وجود دارد که نیازمند تصمیم گیری است.


بیشتر بخوانید: وزیر دفاع نقش ایران در حمله به آرامکو عربستان را رد کرد


او افزود: اپراتور‌ها بخشی از زیرساخت‌های حیاتی کشور محسوب می‌شوند، به همین دلیل نمی‌توان مسئولیت و مدیریت آن را به هر فردی واگذار کرد برای مثال برای مشخص کردن مدیر عامل بانک هم صلاحیت لازم است که توسط بانک مرکزی بررسی می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: کمیسیون تنظیم مقررات فقط به وزارت ارتباطات مربوط نمی‌شود، همچنین وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه، سه عضو صاحب‌نظر بخش خصوصی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت اطلاعات عضو کمیسیون تنظیم مقررات هستند.

جهرمی گفت: خدمات مربوط به اپراتور‌ها مربوط به مدیران آن مجموعه هم است و ما نمی‌توانیم در انتخاب آن دخالتی کنیم، زیرا حق سهامدار است، اما اینکه فرد از صلاحیت فنی برخوردار باشد، جزء مسائل مهمی است و پیگیر هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.