سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین بازی اروپایی هازارد در ترکیب کهکشانی ها/ مثلث مرگبار پاریسی ها، غایبان بزرگ بازی امشب

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در حالی امشب میزبان رئال مادرید خواهد بود که مهاجمان اصلی خود را برای این بازی در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در حالی باید در چارچوب بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود که مهاجمان اصلی خود را در اختیار ندارد و توماس توخل در غیاب ادینسون کاوانی، نیمار و کیلیان امباپه کار سختی برای  انتخاب مهاجمان تیمش برای بازی حساس تیمش برابر رئال مادرید دارد.

نیمار به دلیل توهین به داوران بازی پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، از حضور در بازی امشب محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. امباپه و کاوانی نیز مصدوم هستند و به بازی امشب نمی‌رسند.


بیشتر بخوانید: ستاره رئال مادرید دیدار مقابل پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد


در آمادگی مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی که به تازگی به پاری سن ژرمن پیوسته، تردید‌هایی وجود دارد و به نظر می‌رسد اریک چوپو موتینگ به طور ثابت در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان برود.

توماس توخل، سرمربی پاریسی‌ها در این باره گفت: ما چند مهاجم خود را برای این بازی در اختیار نداریم، اما من به بازیکنانی که برای این بازی در اختیارم هستند، اعتماد دارم.

در طرف دیگر رئالی‌ها هم برای بازی امشب چند بازیکنشان را در اختیار ندارند که آخرین آن‌ها مارسلو، مدافع برزیلی این تیم است که در بازی برابر لوانته مصدوم شد.


بیشتر بخوانید: رئال مادرید - پاری سن ژرمن / جدال با لشکر مصدومان در قلب فرانسه/ اولین محک یوونتوس ساری در لیگ قهرمانان


لوکا مودریچ، ایسکو و مارکو آسنسیو نیز به دلیل آسیب دیدگی‌هایی که دارند به این بازی نمی‌رسند و ناچو و سرخیو راموس هم محروم هستند.

ادن هازارد هم می‌تواند نخستین بازی اروپایی خود برای رئال مادرید را امشب و در برابر پاری سن ژرمن تجربه کند. مهاجم پیشین چلسی که به دلیل مصدومیت در بازی‌های دوستانه پیش فصل، ۳ دیدار نخست رئال مادرید در لالیگا را از دست داد، مشکلی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد.

گرت بیل نیز که به دلیل محرومیت بازی هفته چهارم برابر لوانته را از دست داده بود، برای حضور در این بازی آماده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.