سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای سیستان و بلوچستان ۶ درجه گرمتر می‌شود

رئیس‌گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امروز چهارشنبه روند افزایش چهار تا ۶ درجه‌ای دما در نیمه شمالی این استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، و به نقل از هواشناسی سیستان وبلوچستان، علی ملاشاهی رئیس‌گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با کاهش جریانات شمالی و بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از امروز روند افزایش دما در نیمه شمالی استان آغاز می‌شود به طوریکه انتظار می‌رود در برخی مناطق دمای هوا تا ۶ درجه گرمتر شود.

وی ادامه داد: زاهدان نیز در روز‌های آینده شاهد افزایش دما خواهد بود به طوریکه پیش‌بینی می‌شود دمای این شهر به محدوده ۳۶ درجه سلسیوس برسد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در زابل و برخی نواحی شمال استان نیز انتظار می‌رود دمای هوا در جمعه پیش رو به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس برسد.

او تصریح کرد: این شرایط در حالیست که برخلاف مناطق نیمه شمالی سیستان و بلوچستان هوای نیمه جنوبی در روز‌های آینده خنک‌تر پیش‌بینی می‌شود.

ملاشاهی در باره وزش باد‌های ۱۲۰ روزه سیستان گفت: از بعدازظهر دیروز از شدت وزش باد در شمال این استان کاسته شده و انتظار می‌رود این شرایط تا یکشنبه هفته آینده ادامه داشته باشد.

او به شرایط جوی نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود:در سواحل غربی استان در برخی ساعات روز وزش باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/گ

سیستان و بلوچستان گرم می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.