سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سالگرد ارتحال آیت الله اعرافی در میبد

دبیر ستاد بزرگداشت مرحوم آیت‌الله اعرافی گفت: مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله محمد ابراهیم اعرافی عصر پنجشنبه در میبد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی محمد گلمحمدی، دبیر ستاد بزرگداشت مرحوم آیت‌الله اعرافی گفت: مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال مرحوم شیخ محمد ابراهیم اعرافی (ره) عصر پنجشنبه در مسجد امام شهیدیه میبد برگزار می‌شود.

او افزود: مرحوم حاج شیخ محمد اعرافی از سال‌های قبل از انقلاب و در دوران انقلاب نماز جمعه را در شهرستان میبد اقامه می‌کردند و این شهرستان یکی از معدود شهر‌هایی بود که قبل از انقلاب در آن نماز جمعه اقامه می‌شد.

گلمحمدی اظهار داشت: همچنین آیت الله اعرافی در مبارزه و طرد سلطه خان ها، مبارزه با نفوذ بهاییت، تأسیس حوزه علمیه میبد، احداث مساجد و آب انبارها، حفر قنوات و تدریس و ارشاد مردم و رهبری فکری منطقه، فعالیت مثمرثمری انجام دادند.

دبیر ستاد بزرگداشت مرحوم آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب این عالم بزرگوار را یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و استوانه نظام نامیده‌اند، افزود: از همه اقشار مردم دعوت می‌شود تا در این مراسم باشکوه و معنوی شرکت کنند.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام صمدی یزدی و مداحی حاج محمد ابراهیمیان ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در مسجد امام شهیدیه میبد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

سالگرد ارتحال آیت الله  اعرافی در میبد برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.