سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۶ مورد پرونده تعزیراتی تخلف نانوایی در شهرستان مهاباد

بازرس آرد و نان اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۱۶ پرونده تخلف نانوایی‌ها پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

سروش نیا بازرس آرد و نان اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در ماه جاری با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای، ۲۴۳ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی شهر و روستا‌ها صورت گرفته که در نتیجه ۱۶ پرونده تخلف واحد‌های نانوایی با ارزش ۱۳ میلیون و ۹۴۷ هزار ریال در این شهرستان تشکیل شده است.

او با بیان اینکه با واحد‌های متخلف به شدت برخورد می‌شود افزود: ارتقای کیفیت نان و اجرای گشت‌های مشترک بازرسی اولویت اصلی کارگروه آرد و نان مهاباد است.

او با اعلام اینکه ۲۳۱ واحد نانوایی در مهاباد آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند، اضافه کرد: از این تعداد ۱۶۶ واحد در مناطق شهری و ۶۵ واحد در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارند.

سروش نیا گفت: همچنین ۱۱ مورد گزارش‌های مردمی در سامانه ثبت و رسیدگی شده و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی، گرانفروشی، رعایت نکردن ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد موارد را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان مهاباد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.