سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی صداوسیمای مرکز آبادان برای نمایش شکوه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز آبادان گفت:خبر آبادان از دوماه پیش کار خود را در زمینه اطلاع رسانی و پوشش رویداد بزرگ اربعین حسینی آغاز کرده است.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، منصور حسینی معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز آبادان در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی شهرستانهای آبادان و خرمشهر با بیان اینکه خبر آبادان از دوماه پیش کار خود را در زمینه اطلاع رسانی و پوشش رویداد بزرگ اربعین حسینی آغاز کرده است گفت:آمادگی لازم را داریم تا به نحو احسن پوشش رسانه ای حضور دلدادگان سرور و سالار شهیدان را در ایام اربعین به انجام رسانیم.

   علی شهابی معاون فضای مجازی صداوسیما نیز در این نشست گفت:فضای مجازی مرکز آبادان پوشش گسترده همایش اربعین حسینی را با برنامه های زنده در شبکه های اجتماعی و برگزاری پویش مردمی عکس های اربعینی توسط مردم و زائران که در پایان این ایام برگزیدگانی خواهد داشت.

 سهیلا لیروای مدیر پخش رادیو آبادان هم گفت:صدای مرکز آبادان در قالب برنامه یک ساعت از رادیو پیام کار اطلاع رسانی برای زائران را برعهده دارد؛گزارش های مردمی و ارتباط های زنده با گزارشگران در رادیو اربعین و رادیو زیارت و همچنین پخش خبرها و هشدارها در رادیو نما مرکز آبادان از جمله برنامه های صدای مرکز آبادان در ایام اربعین است.

او ادامه داد: مخاطبان میتوانند رادیو اربعین را روی فرکانس ۹۵,۲ FM دنبال کنند.

  سید فرزادتوفیقی معاون سیما هم گفت: برای پوشش رسانه با اختصاص  ویژه برنامه ها از جمله برنامه زنده مرز عاشقی و پخش زنده در شلمچه آمادگی لازم را داریم.

سعید زرگانی دبیر کمیته اطلاع رسانی نیزدر این نشست گفت:امسال مسئولیت کمیته مستند سازی اربعین در سراسر کشور بر عهده صداوسیماست، همراه داشتن گذرنامه وبیمه و احترام به قوانین و مقررات کشور عراق لازم و ضروری می باشد.

فرحانی مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:سال گذشته در بعد ملی مرز شلمچه به عنوان بهترین مرز تردد زوار شناخته شده  است چرا که زیرساخت های لازم برقرار و با تلاش همه دستگاه ها هم اکنون تردد زائران در کمتر از یک دقیقه اتفاق می افتد.

اوبا اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال مرز شلمچه روزانه ۱۰۰ هزار تردد را به ثبت برساند ادامه داد: تلاش میکنیم تا با هماهنگی های لازم کمترین مشکلی را خبرنگاران تجربه کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند افزود:بیش از ۱۰۰ دستگاه خدمت رسان در اربعین حسینی در مرز شلمچه فعالیت میکنند ،برخی ناهماهنگی ها ناگزیر است اما تلاش میکنیم تا کمترین مشکلی در این زمینه رخ دهد.

فرحانی گفت:جایگاه خبرنگاران در مرز شلمچه برقرار است و سرویس های خدماتی به آنان ارائه خواهدشد.

او افزود:هفته آینده نشست مشترک مسئولان استان خوزستان با مسئولان استان بصره عراق را خواهیم داشت تا هماهنگی های لازم برای ایام اربعین و حضور زائران در کربلای معلی انجام شود.

انتهای پیام/ د

نمایش شکوه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.