سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمیدرو خبر داد؛

تولید کنسانتره سنگ آهن به ۱۹ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۱۹۷ تن رسید

تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور توانستند ۱۹ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۱۹۷ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، ۱۹ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۱۹۷ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۶۹۵ تن بود.


بیشتر بخوانید: تعرفه سنگ آهن باید به جیب معدن بازگردد/شیب نزولی صادرات سنگ آهن در چند سال گذشته


از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۶ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۲ تن، «چادرملو» ۴ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۵۱۱ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۹۶ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۲ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۳۹۸ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۹۷۹ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۲۵۲ هزار و ۵۱۷ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» ۹۰۵ هزار و ۳۴۷ تن، «صبا نور» ۳۶۱ هزار و ۵۳۹ تن و «جلال آباد» ۲۱۸ هزار و ۱۸ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۵ ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۲ میلیون و ۲۲ هزار و ۲۰۶ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این رقم نسبت به برنامه (۳ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۴۰ تن)، ۴۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت سنگ آهن سنگان «۲۴۷ هزار و ۴۷۷ تن»، صبا نور «۸۸۵ هزار و ۵۹۹ تن»، سنگ آهن مرکزی «۲۸۹ هزار و ۹۲۰ تن»، فلات مرکزی «۴۱۲ هزار و ۲۱۰ تن» و چادرملو ۱۸۷ هزار تن تولید کردند.

انتهای پیام/

رشد ۴ درصدی تولید کنسانتره آهن

برچسب ها: اخباراقتصادی ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.