سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد؛

توزیع ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم

مخبر از افتتاح مدارس برکت و توزیع بسته‌های لوازم التحریر در میان دانش آموزان مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صبح امروز (سه‌شنبه بیست و ششم شهریورماه) در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان ۱۲۰ مدرسه برکت با ۷۰۴ کلاس درس در سراسر کشور ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم عزیز ایران تشکر می‌کنم، چرا که به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعتماد کردند.

مخبر گفت: مردم همیشه در هر پویشی که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک‌رسانی به نیازمندان شکل گرفته است، همراهی کردند و حضور داشتند.

او افزود: گروه‌های جهادی نیز به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز کمک‌های گسترده‌ای کردند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه مدارس ساخته شده در ۶ ماهه نخست سال طبق سنت هر ساله در اواخر شهریور ماه افتتاح می‌شوند، تصریح کرد: امروز نیز ۱۲۰ مدرسه در ۲۵ استان کشور افتتاح می‌شود.

او با اشاره به ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر بسته بندی شده توسط گروه‌های جهادی به مناطق و روستا‌های محروم افزود: با همراهی مردم ۲۵۰ هزار بسته دیگر لوازم التحریر بسته بندی و آماده شده است و امیدواریم در مجموع ۵۰۰ هزار بسته در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: تمامی لوازم التحریر‌های تهیه شده ایرانی هستند.

مخبر با بیان اینکه امیدوارم دانش آموزی در کشور نباشد که کیف و لباس مدرسه نداشته باشد، گفت: در بخش اشتغال روزانه ۱۰۰ بنگاه خرد و خانگی در کشور ایجاد می‌شود که هر کدام ۳۰۰ اشتغال را با خود به همراه دارند.


بیشتر بخوانید: جذب بی واسطه کمک هزینه‌های پویش مشق احسان


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: با ساماندهی شبکه مردمی تولید، ۶ هزار روستا را به کارگاه تبدیل کردیم.

مخبر با اشاره به ساخت مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در روستاهای سراسر کشور گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش استان‌ها، دانش آموزان نیازمند برای ورود به این مدارس شناسایی می‌شوند.

انتهای پیام/

بهره برداری از ۱۲۰ مدرسه برکت و ۷۰۴ کلاس درس در سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.