سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مدیریت بحران کردستان؛

مردم از تردد غیرضروری در سه روز آینده خودداری کنند

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان از مردم خواست به دلیل وزش شدید باد و گرد و خاک و احتمال حوادث ناگهانی، روز‌های سه شنبه و چهارشنبه از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، محمد فلاحی با اشاره به گذر جریانات ناپایدار از سطح استان در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه، به مردم استان هشدار داد مراقب رفت و آمد‌های خود باشند.

او افزود: تا اواخر روز چهارشنبه وزش باد قابل ملاحظه و گاهی شدید در استان اتفاق می‌افتد و در همین مدت بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق و سوریه و انتقال آن به استان، موجب کاهش کیفیت هوا و دید می‌شود و باید نهاد‌های مرتبط آمادگی مقابله با این شرایط را داشته باشند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان ادامه داد: این شرایط ناپایدار موجب اختلال در فضای باز و کار در ساختمان‌های مرتفع و احتمال ریزش دیوار‌ها و نما‌های فرسوده و نیمه کاره می‌شود.

فلاحی از مردم استان خواست در روز‌های آینده از تردد و فعالیت در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، فرسوده و درختان کهنسال و سمپاشی و محلول پاشی خودداری کنند.

انتهای پیام/ز

آب و هوای بحرانی در کردستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.