سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای تعزیه و نمایش های خیابانی در مرز خسروی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی طی ایام اربعین حسینی برنامه های مختلفی را در شهرستان قصرشیرین، مرز خسروی و ورودی مرز خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از احتمال برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت در دهه فجر خبر دادو گفت: با توجه به اینکه زمان برگزاری این جشنواره مقارن با ماه محرم شده است، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم که هم اکنون برگزار شود یا آن را به دهه فجر موکول کنیم.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه اجرای چندین برنامه متنوع را نیز برای دهه فجر پیش بینی کرده ایم هنوز برنامه ریزی قطعی انجام نشده اما بهمن ماه و  یکی از اعیاد را پس از محرم و صفر برای اجرای این جشنواره در نظر داریم.

فاضلی زاد در ادامه با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای اربعین حسینی نیز گفت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی طی ایام اربعین حسینی برنامه های مختلفی را در شهرستان قصرشیرین، مرز خسروی و ورودی مرز خواهیم داشت اجرای تعزیه، نمایش های خیابانی، برپایی نمایشگاه و نمایشگاه عکس را از جمله برنامه های تدارک دیده شده است.

انتهای  پیام/ز

 

 

برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت در دهه فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.