سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفت‌‎وگوی تلفنی بن سلمان و مارک اسپر درباره حمله پهپادی به آرامکو

ولیعهد عربستان سعودی و وزیر دفاع آمریکا در تماسی تلفنی درباره حمله پهپادی نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو عربستان گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان روز دوشنبه در تماسی تلفنی با مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا درباره حمله پهپادی نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی آرامکو گفت‌وگو کرد.

اسپر در این تماس تلفنی بر حمایت کامل آمریکا از عربستان در قبال حملات اخیر به تاسیسات نفتی بقیق و خریص تاکید کرده و گفت که واشنگتن تمامی گزینه‌های موجود برای مقابله تجاوزها به عربستان را بررسی خواهد کرد.

محمد بن سلمان نیز در این تماس تلفنی مدعی شد که تهدیدهای آمریکا تنها علیه عربستان سعودی نبوده بلکه تاثیرات آن به خاورمیانه و جهان خواهد رسید.

روز شنبه ۱۰ پهپاد انصارالله یمن ۲ پالایشگاه بقیق و خریص از تاسیسات نفتی شرکت آرامکو عربستان را هدف قرار دادند که به دنبال آن مقامات این کشور اعلام کردند نیمی از تولید نفت خام آن‌ها متوقف شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۹:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
هی محمدبن سلمان: در آن شب مهتابی وقتی داشتی دم خودت را به شتری بنام ترامپ گره میزدی که جهازش اسرائیل بود باید به عواقبش که امروز دامنت را گرفته فکر هم میکردی بدبخت سرنوشت تو و آل سقوط همان سرنوشت "صدام حسین" است با این تفاوت که نامها و موقعیت جغرافیائی جنگ دو کشور تغییر کرده همین ایالات متحده که باصطلاح حامی تمام قد محمدبن سلمان و عربستان آل سقوط است همین هیئت حاکمه آمریکا روزی و ساعتی درست مانند "صدام حسین طناب دار مجازات" را برای تکه تکه کردن جمال خاشقچی بر گردنت خواهد انداخت و حکومتتان را هم سرنگون خواهد کرد شما باید از جنگ هشت ساله صدام حسین علیه ایران که گوش بفرمان ایالات متحده آمریکا و نوکری وفادار بود و سرنوشتی را که همین آمریکائیها و اروپائیها برایش با جنگ بین ایران و عراق رقم زدند درس عبرت میگرفتید حالا هم "5سال از جنگ یمن با عربستان" گذشته یعنی "3سال تا تکرار سناریوی اعدام" فاصله دارید عاقل باشید اهانت عظیم آمریکا به شما همان مدال و نشان ""گاوشیرده""است که در جهان شده اید مسخره عام وخاص به خود بیائید............