سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز اورژانس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز اورژانس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز اورژانس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

او گفت : چهل و چهارمین سال تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی را گرامی داشته و ۲۶ شهریور روز اورژانس را به همکاران گرامی فوریت‌های پزشکی تبریک می‌گویم.

مرادی افزود : نگاهی به گذشته اورژانس، سیر صعودی و قابل قبولی را از پیشرفت در این خدمت امدادی نشان داده و تحولات فراگیر، برنامه‌های اجرایی موثر، پروتکل‌های کارآمد و نیز تلاش ۲۴ ساعته مدیران و پرسنل متعصب و متخصص، این نهاد را به یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های حوزه سلامت بدل کرده و این بخش اکنون به عنوان سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، فصل جدیدی از فعالیت‌های سازمان یافته و رو به ترقی خود را آغاز نموده است.

او افزود : برآورد تعداد موارد نجات جان انسان‌ها در محل حادثه، انتقال مجروحان به مراکز مختلف، آموزش‌های عمومی و مشاوره‌های به موقع را در طی چهل و چهار سال گذشته که نتیجه عشق به نجات انسان‌ها در این همکاران گرامی است را شاید نتوان محاسبه کرد، اما می‌توان لذت این جان بخشی و نجاتگری و رضایت و لطف خالق از فریادرسی به گرفتاران را احساس کرد.

مرادی گفت : دقت، سرعت، کارآمدی و عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در چند سال گذشته، به ویژه در رخداد‌های مهیب طبیعی همچون زلزله و سیل تصادفات مکرر و تاثر آور جاده‌ای و حوادث شهری و خانگی و رشد روز افزون سوانح و بیماری‌ها و نیز مانور‌ها و آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل را می‌توان مطلوب ارزیابی کرد.

او گفت : لازم می‌دانم ضمن قدردانی از یکایک پرسنل سپید پوش و نجاتگر اورژانس، اظهار امیدواری نمایم روز به روز با آمادگی علمی و عملی بیشتر این عزیزان، رشد آگاهی جامعه، تجهیز بیشتر ناوگان اورژانس، اصلاح و بهینه سازی ساختار و توسعه خدمات، بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان و در بالاترین سطح، یاریگر مجروحان، مصدومان و مددجویان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

رئیس دانشگاه علوم پزشکی روز اورژانس را تبریک گفت

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.