سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری‌فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می‌رویم/ مخالفتی با قانون ۹۰ به ۱۰ نداریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم که برنده دیدار با صنعت نفت شدیم و حالا با روحیه خوب به مصاف استقلال می‌رویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که برنده دیدار با صنعت نفت شدیم. موقعیت‌های خوب و بیشتری داشتیم و اینکه قبل از بازی با استقلال به برتری رسیدیم، خوب است. برای دیدار دربی، روحیه تیم فوق‌العاده است و این برد می‌تواند در بازی استقلال، سپاهان و شهرخودرو ادامه داشته باشد. خوشبختانه پرسپولیس وحدت کاملی دارد و امیدوارم این روند در بازی با استقلال هم ادامه داشته باشد.

او افزود: ما مخالفتی با قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی نداریم و من فقط می‌گویم که شرایط اجرای حضور تماشاگران به صورت ۹۰ به ۱۰ در بازی رفت سخت است، اما در بازی برگشت به بهترین شکل این کار را انجام خواهیم داد. ما مشکلی نداریم، استقلال این قانون را اجرا کند و ما هم در بازی برگشت آن را به صورت کامل اجرا می‌کنیم.

انصاری فرد در مورد اینکه چرا علی علیپور گل نمی‌زند، گفت: او با وجود اینکه دچار مصدومیت شده، اما خوب موقعیت ایجاد می‌کند و در شرایط خوبی است. همین که موقعیت ایجاد می‌کند، خیلی خوب است.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مشکل بلیت‌فروشی برای برخی تماشاگران بیان کرد: من امروز شرایط حضور تماشاگران را بازدید کردم و فکر می‌کنم در اوایل کار مشکلاتی وجود دارد، اما برای دربی روز چهارشنبه جلسه داریم. همچنین انشالله قبل از دربی مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

او درباره اینکه تکلیف مطالبات برانکو چه می‌شود، خاطرنشان کرد: ما به این مربی پیشنهاد کردیم تا در جایی مذاکره کنیم و اینکه برخی‌ها می‌گویند ما رقم پیشنهاد دادیم، صحت ندارد. ما با کالدرون قرارداد داریم و با او ادامه می‌دهیم. بحث برانکو هم برای ما تمام شده است و حضور دوباره او شایعه است.

انصاری فرد در پایان هم بیان کرد که قرار است تا ۳ - ۴ روز دیگر حامی مالی به صورت یورو پول پرداخت کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
پرسپولیس قهرمان...