سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع بوم گردی روستای بلپیر بخش مرکزی نیک شهر جانمایی شد

با حضور بخشدار مرکزی نیک شهر و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان مجتمع بوم گردی روستای هدف گردشگری بلپیر جانمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد بلوچ زهی  بخشدار مرکزی نیک شهر در جمع خبرنگاران  با اشاره قابلیت‌های طبیعی و گردشگری بخش مرکزی نیک شهر از احداث یک مجتمع بوم گردی در روستای بکر و هدف گردشگری بلپیر با هدف تقویت صنعت توریسم و زیرساخت‌های این حوزه خبر داد.

محمد بلوچ زهی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت مردم و اعتبارات اندک دهیاری و نگاه مساعد و تعامل گونه مدیران اجرایی و نیز حمایت‌های فرماندار شهرستان احداث خواهد شد اظهار امیدواری نمود که این اقدام به سایر روستا‌های دارای قابلیت سطح بخش تسری یابد.

او  از همکاری و مشارکت مردم در توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌های بخش بویژه از همت مردم روستای بلپیر بخاطر این اقدام توسعه گونه تشکر کرد.

بلوچ زهی اظهار امیدواری کرد که بخشی از این مجتمع بومی گردی تا پایان سال احداث شود.

او  گفت: ساختار این مجتمع ارگانیک و با استفاده از مصالح طبیعی و متناسب با فرهنگ و شرایط جغرافیای منطقه خواهد بود.

او  همچنین افزود: این اقدام با هدف درآمدزایی برای دهیاری‌ها و رونق گردشگری و صنعت توریسم انجام خواهد پذیرفت.

او ادمه داد:روستای بلپیر بخش مرکزی نیکشهر یکی از روستا‌های هدف گردشگری و گردشگر پذیر شهرستان نیکشهر است که روزانه پذیرای تعداد زیادی از مسافرین و گردشگران  است.

بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: این پروژه با هدف توسعه زیر ساخت‌های گردشگری و تقویت صنعت توریسم در روستا‌های هدف گردشگری بخش مرکزی راه اندازی خواهد شد.

او گفت: روستای بلپیر از جمله روستا‌های هدف گردشگری شهرستان است که وجود رودخانه فصلی پرآب و نخلستان و درختان سرسبز آن در حاشیه این روستا جلوه‌های زیبا و ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به طبیعت گردی فراهم کرده است.

او  ادامه داد: روستای بلپیر به دلیل موقعیت ویژه آن و واقع شدن در ۱۵ کیلومتری شهرستان و همجوار جاده ترانزیتی، می‌تواند یکی از قطب‌های مهم گردشگری روستایی شهرستان به شمار بیاید.

بخشدار مرکزی نیکشهر در پایان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت دستگاه‌های مربوطه شهرستان و استان گام‌های بلندی جهت احیای صنعت گردشگری در این بخش برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/ع

احداث مجتمع بوم گردی در نیکشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.