سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۸۱ طرح اشتغالزا برای روستاییان و عشایر شهرستان

فرماندار کرمانشاه از اجرای ۱۸۱ طرح اشتغالزا برای روستاییان و عشایر این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از اجرای ۱۸۱ طرح اشتغالزا برای روستاییان و عشایر این شهرستان خبر داد و گفت : برای این طرح‌ها ۹۰ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان اعتبار پرداخت شده که ۸۰۵ فرصت شغلی را برای این قشر ایجاد کرده است.

او گفت : در بخش‌های ماهیدشت و کوزران که مشمول دریافت تسهیلات مناطق زلزله‌زده هستند، ۲۳۷ فرصت شغلی ایجاد شده که برای آن ۲۰ میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان اعتبار در قالب ۱۵۵ طرح پرداخت شده است.

او افزود: بانک کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و سایر ادارت و ارگانها، تسهیلات روستاییان و عشایر استان را هرچه زودتر پرداخت کنند و از طرح‌های مرتبط با گردشگری، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و ... حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

رنجبر گفت: بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان از سهم ملی تسهیلات روستاییان و عشایر استفاده کردیم که حرکت بسیار ارزشمندی است، اما باید در اخذ سهم استانی تلاش به مراتب بیشتری داشته باشیم.

او ۱۸ هزار فرصت شغلی به صورت ناخالص را سهمیه شهرستان کرمانشاه در سال ۹۸ عنوان و گفت: از این تعداد، سهم هر دستگاه برای ایجاد شغل مشخص شده که باید تلاش کنند تعهد اشتغال دستگاه خود را به ۱۰۰ درصد برسانند و شغل‌های ایجاد شده را در سامانه ملی رصد ثبت کنند.

رنجبر خواستار تلاش بیشتر اداره‌کل بنیاد شهید، بهزیستی و کمیته امداد شهرستان کرمانشاه در زمینه اشتغال و ثبت آن در سامانه رصد شد و گفت: همه ادارات و ارگان‌ها به خاطر دینی که به اسلام، انقلاب و مردم استان دارند موظفند تعهد اشتغال خود را بطور کامل انجام دهند در غیر این صورت تعهدات هر سازمان را به تفکیک نام در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/د

۹۰ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان اعتبار برای طرح های روستاییان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.