سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه و بسیج محبوبترین نهاد انقلابی در بین مردم

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان به محبوبیت سپاه پاسداران و بسیج در میان مردم اشاره کرد و گفت: طبق نظر سنجی‌های داخلی و بین المللی این محبوبیت در بین اقشار مختلف مردم دو چندان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جعفر عبدالملکی ظهر امروز در مجمع بسیج شهرستان سنندج که در سالن شهدای گمنام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه اقشار جامعه با داشتن بصیرت نسبت به زمان و مکان باید در برابر دشمنان بایستند چراکه دشمن به دنبال آن است که ملت ایران را از اهداف خود دور کند.

او افزود: دشمن امروز از طریق جنگ نرم می‌خواهد نفوذ خود را اعمال کند و برای اینکه در جبهه نرم موفق و پیروز باشد اهدافی را دنبال می‌کند که بی‌ثبات‌سازی نظام اسلامی یکی از این اهداف است.

عبدالملکی ایجاد اختلافات قومی ، بحرانی جلوه دادن کشور و ایجاد شکاف‌های قومی و مذهبی را از دیگر اهداف دشمن در جنگ نرم دانست و خواستار تقویت بصیرت زمانی و مکانی توسط مردم به ویژه جوانان شد.

سرهنگ عسکری فرمانده سپاه ناحیه سنندج هم در این همایش گفت: دشمن با تمام توان و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در صدد است روحیه مقاومت و آزادگی را از ملت‌های مسلمان منطقه بگیرد، اما با تدابیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و محور مقاومت همه این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.
در پایان این مراسم با رای اعضای بسیج شهرستان، آقایان ویسانی فر، علی بام شین، و مهتاب به ترتیب به عنوان رییس، جانشین و ناظر مجمع بسیجیان سنندج انتخاب شدند.

انتهای پیام/ت

سپاه و بسیج محبوبترین نهاد انقلابی در بین مردم

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.