سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع‌مقدس فرصتی برای تقویت بنیه دینی و فرهنگی

فرماندار کرمانشاه گفت : هفته دفاع‌مقدس فرصتی برای تقویت بنیه دینی و فرهنگی است که باید بازگوکردن خاطرات آن در مدارس با نوگرایی و خلاقیت همراه شود تا بر جذابیت بیشتر آن افزوده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به جلسه اخیر نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان، به افزایش اعتبارات این حوزه در سال جاری اشاره کرد و گفت : تاکنون نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان به آموزش و پرورش کرمانشاه تعلق گرفته و این حوزه مورد توجه ویژه استاندار و معاونان وی است اما تنگناها و مشکلات متعددی وجود دارد.

او گفت : مشکلات بزرگ خانواده آموزش و پرورش با این میزان اعتبار حل نمی شود و به توجه ویژه و بهتری نیاز دارد چراکه آموزش و پرورش رکن اساسی است و اگر بدان توجه نشود متحمل ضرر شده ایم.

او افزود: هراندازه که در مقوله آموزش و پرورش هزینه کنیم در واقع یک سرمایه گذاری برای نسل های آینده انجام داده ایم.

رنجبر گفت: امیدواریم با پررنگ کردن خدمات، مشکلات آموزش و پرورش بیشتر در حوزه توجه همه مدیران چه در حوزه قوه مقننه و چه در حوزه مجریه قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، افزود: همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است که باید از آن بهره بیریم و باید با برنامه ریزی منسجم و بهره گیری از رزمندگان و پیشکسوتان، رشادت ها و خاطرات بازگو شود تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی بایستیم و ارزش ها را بهتر احیا کنیم.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به خسارت سیل سال جاری به مدارس روستایی، افزود: در شورای آموزش و پرورش استان درخواست داده ام تا از سهمیه اعتبارات سیل برای تعمیرات و مصون سازی مدارس از سیلاب های احتمالی دیگر کمک شود که مکاتباتی در این زمینه انجام شده که برای مقاوم سازی و مصون سازی مدارس روستایی شهرستان کرمانشاه به این اعتبارات نیاز داریم.

 

 

انتهای پیام/د

بازگوکردن خاطرات دفاع مقدس

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.