سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی/باید جلوی صادرات کالا‌های غیرکیفی و غیراستاندارد گرفته شود

رحمانی گفت: قراراست هر سال به علت حمایت از تولید داخل، برنج در فصل برداشت وارد کشور نشود.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در کارگروه تنظیم بازار با تأکید بر این مطلب، اظهار کرد: بحمدالله امروز آرامش بر بازار کشور حکمفرما است و رصد کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت روزانه انجام می‌شود و کاهش یا افزایش قیمت‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد.

او کارگروه تنظیم بازار را از کارگروه‌های جدی و فعال دانست و تصریح کرد: مسایل در این کارگروه به صورت کارشناسی موشکافی می‌شود.


بیشتر بخوانید: شرایط مناسب کشت برنج در سال جاری/ضرورت کاهش هزینه های تولید


وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی تا پایان فصل برداشت، نیز بیان کرد: اتفاق غیرمعمولی رخ نداده و از اول هم بنابر این بود که در جهت حمایت از تولید داخل، برنج در فصل برداشت وارد نشود.

باید جلوی صادرات کالا‌های غیرکیفی و غیراستاندارد گرفته شود

 رحمانی با تأکید بر این مطلب، گفت: باید جلوی صادرات کالا‌های غیرکیفی و غیراستاندارد گرفته شود، این کار یک تکلیف است و صادرات اینگونه کالا‌ها علاوه بر اینکه از نظر شرعی درست نیست به آبروی کشور آسیب می‌رساند.
 
رحمانی افزود: امروز آرامش بر بازار کشور حکمفرما است و رصد کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت روزانه انجام می‌شود و کاهش یا افزایش قیمت‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد.
 
وی کارگروه تنظیم بازار را از کارگروه‌های جدی و فعال دانست و اضافه کرد: مسائل در این کارگروه به صورت کارشناسی موشکافی می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی تا پایان فصل برداشت، نیز گفت: اتفاق غیرمعمولی رخ نداده و از اول هم بنا بر این بود که برای حمایت از تولید داخل، برنج در فصل برداشت وارد نشود.

انتهای پیام/

طبق مصوبه هر سال در زمان برداشت برنج وارداتی انجام نمی شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.