سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رای مردم در انتخابات امانتی نزد مسئولان است

استاندار بوشهر گفت: رای مردم در انتخابات امانتی نزد مسئولان است که قصور در حفظ آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در مراسم معرفی سرپرست فرمانداری دشتستان بیان کرد: برگزاری انتخابات پیش رو یکی از مهمترین وظایف ابلاغی وزارت کشور است.

او افزود: دولت و نظام در برگزاری انتخابات هیچ کوتاهی را از هیچ مسئولی قبول نمی‌کنند، زیرا رای مردم امانتی است که باید از آن محافظت کنیم.

استاندار بوشهر در خصوص تغییرات صورت گرفته در سه فرمانداری استان، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات باید هرچه سریع‌تر فرمانداران که مسئول برگزاری آن در شهرستان‌ها هستند مشخص شوند.

گراوند با اشاره به شرایط انتخاب فرمانداران بیان کرد: یکی از این دستور العمل‌ها در این خصوص که از سال ۸۹ مد نظر قرار گرفته این است که فرمانداران باید دست‌کم ۱۰ سال سابقه مدیریتی داشته باشند و در شهرستان‌های درجه اول نیز حداقل ۲۰ سال مشخص شده است.

او افزود: این قانون به نوعی استفاده از افراد با تجربه را به استانداران سراسر کشور گوشزد می‌کند.

لقمان زاده سابقه مدیریتی کافی نداشت

استاندار بوشهر گفت: آقای لقمان زاده سرپرست سابق  فرمانداری شهرستان دشتستان با وجود اینکه در ماه‌های گذشته کارهای خوبی انجام دادند، به علت آن که سابقه مدیریتی کافی نداشتند، صلاحیتش برای فرمانداری شهرستان تائید نشد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به انتخاب آقای نوروزی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری دشتستان، او را فردی لایق و دارای تجربه کافی در بحث مدیریتی معرفی کرد که می‌تواند بسیار برای شهرستان دشتستان مفید باشد.

گراوند به فرماندار جدید شهرستان دشتستان توصیه کرد: از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده کند و اخلاق را در مدیریت سرلوحه کار خود قرار دهد.

سرپرستی دیگر برای فرمانداری دشتستان

فرمانداری دشتستان وسیع ترین شهرستان استان بوشهر، از بهمن پارسال به صورت سرپرستی اداره می‌شود، یعنی زمانی که ارسلان زارع از فرمانداری این شهرستان برای در دست گرفتن مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به این استان رفت.

جواد لقمان زاده که معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان بود، پس از زارع با حفظ سمت سرپرستی این فرمانداری را بر عهده گرفت و هفت ماه این سمت را داشت.

 امام جمعه برازجان پیش از این از طولانی شدن تعیین فرماندار دشتستان انتقاد کرده و گفته بود، سرپرست فرمانداری قدرت تصمیم گیری‌های مهم و سرنوشت ساز را ندارد.

نوروزی، در شهریور ۹۳ معاون سیاسی و اجتماعی شهرستان گناوه شد، در خرداد ۱۳۹۴ فرمانداری جم را بر عهده گرفت و چهار سال این مسئولیت را داشت.

او از دی ۹۶ تا کنون نیز به عنوان فرماندار شهرستان کنگان فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/ک

معرفی سرپرست فرمانداری دشتستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.