سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع گاز مایع در نیکشهر به روال عادی بازگشت

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نیکشهر گفت: در روز‌های گذشته نارضایتی برخی از شهروندان در نحوه توزیع گاز مایع گزارش شد که موضوع مورد بررسی قرار گرفت و توزیع گاز به روال عادی بازگشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید محمد موسوی رئیس اداره تعزیرات حکومتی نیکشهر گفت: در روز‌های گذشته نارضایتی برخی از شهروندان در نحوه توزیع گاز مایع در نیکشهر به تعزیرات حکومتی گزارش شد که در اقدام مشترک این اداره، فرمانداری و صنعت معدن و تجارت موضوع مورد بررسی و توزیع گاز به روال عادی بازگشت.

سید محمد موسوی  اظهار کرد: در روز‌های گذشته نارضایتی برخی از شهروندان در نحوه توزیع گاز مایع در شهرستان به تعزیرات حکومتی گزارش شد که در اقدام مشترک توسط این اداره، فرمانداری و صنعت معدن و تجارت موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نیکشهر افزود: در همین راستا برخی سهل انگاری‌ها وجود داشت که علاوه بر برخورد با خاطیان نواقص مرتفع و در حال حاضر توزیع گاز به روال عادی در حال انجام است.

او تصریح کرد: همچنین خودرو‌های دیگر حامل گاز مایع نیز به محض ورود به شهرستان نسبت به توزیع در میان شهروندان اقدام خواهند کرد.

موسوی گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه کالا و خدمات و بهداشت دارو درمان و یا اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و ارز می‌توانند جهت اعلام گزارش‌ها، ضمن مراجعه حضوری به اداره تعزیرات حکومتی نیکشهر از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ نیز بصورت غیرحضوری مراتب را اعلام دارند.

انتهای پیام/ع

نارضایتی مردم  نیکشهر  در نحوه توزیع گاز مایع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.