سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع سبد کالای بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان بین مددجویان ساروی

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه ساری گفت: سبد کالای ماهیانه این بنیاد ،به مددجویان و خانواده‌های زیر پوشش در این شهرستان اهدا شد.

فرهاد قنبری سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مراحل تهیه و تأمین سبد کالای شهریورماه امسال در هفته‌ی گذشته به انجام رسید و سبد‌های آماده‌ شده دیروز شنبه ۲۳ شهریور ماه بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

او افزود: بنیاد دست‌های مهربان این سبد کالا که ارزش مالی آن بیش از ۵ میلیون ریال است را در کنار دیگر خدمات این بنیاد، هر ماهه به مددجویان خود تقدیم می‌کند.

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه ساری گفت: همزمان با ایام محرم،بنیاد تعدادد ۱۴۷ سبد کالا بین زنان سرپرست خانوار و ایتام توزیع کرد.

قنبری افزود: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در کشور ۱۴ شعبه شامل تهران، سارى، البرز، شیراز، تبریز، اصفهان، مراغه، سارى، یزد، قم، مشهد، کرمانشاه، رشت، ارومیه و کیش دارد که یکی از این شعبه‌ها در سال ۹۵ در ساری راه اندازی شده است.

دست‌های مهربان، سازمانی غیردولتی، مستقل و مردم نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت در سطح کشور فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/س

توزیع سبد کالا بین نیازمندان ساروی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.