سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود اعتبارات برای نگهداری و اصلاح محور‌های مواصلاتی تربت جام

اعتبارات نگهداری و اصلاح محور‌های مواصلاتی بسیار محدود است و اولویت باشناسایی نقاط حادثه خیز است که با همین امکانات کم عملیات رفع نواقص انجام گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رجبی معاون فرماندار تربت جام در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک در این شهرستان گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۲نفر بر اثرتصادفات جاده‌ای در تربت جام جان خود را از دست داده اند که از مجموع فوت شدگان ۵ نفر در شهر‌ها و ۷نفر در جاده‌های روستایی بوده است.

او افزود: بیشترین تلفات درجاده‌های روستایی بوده، چون تا الان کمتر به جاده‌های این محور‌ها توجه شده است و در مردادماه فقط چهار پدر و فرزند در یک حادثه روستایی کشته شدند.

معاون فرماندار تربت جام بیان کرد:برای فرهنگ سازی قوانین ترافیکی در محور‌های روستایی و شهری بخشداران و دهیاران ورود جدی داشته باشند و با آموزش ورفع نواقص نقاط حادثه خیز مشکلات جاده‌ای را کاهش دهند.

رجبی ادامه داد: یکی از مشکلات راهداری سرقت تابلوهاو علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های روستایی ومواصلاتی است که منجر به حوادث ناگوار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس در اول مهرقرار داریم تاکید کرد: مدیران عضو شورای حمل و نقل و ترافیک برای استقبال از پروژه مهر تمام امکانات اداری را بکار گیرند تا با شروع سال تحصیلی دانش آموزان با مشکل ترافیکی مواجه نشوند.

انتهای پیام//ز. ج



سرقت از مشکلات راهداری در جاده‌های روستایی و مواصلاتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.