سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدرک جعلی رئیس هیئت ورزشی خراسان‌ رضوی روی میز بازپرس/ فرد متخلف دیپلم هم ندارد

بازپرس شعبه ۲۰۹ دادسرای ناحیه دو مشهد گفت: تا امروز مشخص شده که سه رئیس هیئت ورزشی استان از ماجرای فروش مدارک جعلی بهره برده اند.

به گزارش  گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بازپرس شعبه ۲۰۹ دادسرای ناحیه دو مشهد گفت: پس از ورود دستگاه قضایی استان به ماجرای فروش مدارک جعلی در کشور و لو رفتن مدارک جعلی و نامعتبر برخی سلبریتی ها،  سه رئیس هیئت ورزشی استان خراسان رضوی از این گونه مدارک بهره برده اند.
 
او ادامه داد: در مورد سومین مدرک جعلی ارائه شده رئیس هیئت ورزشی، مشخص شد که رئیس هیئت مذکور، چند سال پیش مدرک کارشناسی ارشد جعلی به محل خدمت خود ارائه کرده تا بتواند بر صندلی ریاست یکی از هیئت های ورزشی تکیه بزند.
 
بازپرس شعبه ۲۰۹ دادسرای ناحیه دو مشهد افزود: در نهایت مشخص شد فرد متخلف حتی دیپلم هم ندارد؛ چراکه در پاسخ استعلام اخذ شده از سوی آموزش و پرورش اعلام شد شخص مورد نظر در شهریور ماه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از هنرستان فارغ التحصیل نگردیده است.
بیشتر بخوانید:مدرک جعلی یکی از رؤسای هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی لو رفت
او با بیان اینکه مراحل قضایی این پرونده نیز در شعبه مذکور در حال رسیدگی و سپری شدن است، گفت: در حال حاضر لیست دقیقی به تفکیک استانی از این افراد در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد و به تک به تک آن هرچند زمان آن طولانی باشد رسیدگی خواهد شد، پس متخلفان قبل از احضار به دستگاه قضایی به حراست اداره‌ها مراجعه و نسبت به بی اثر کردن مدرک اقدام کنند.
 
منبع: قدس آنلاین
 
انتهای پیام/ف.ب
 

رسیدگی به پرونده مدارک جعلی هیئت ورزشی خراسان‌ رضوی

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.